רוצים להקים אתר סחר בעסק קטן-בינוני? הפתרון החדש של ישראכרט

חברת כרטיסי האשראי של בנק הפועלים מכוונת לקניות באינטרנט ורוצה לנגוס בנתח של אתרי הסחר בחו"ל, באמצעות דרבון עסקים ישראלים להקים אתרים משלהם ■ הלוואות מחברות כרטיסי אשראי – יתרונות וחסרונות

ישראכרט משיקה פתרון חדש לעסקים קטנים ובינוניים בישראל שיקל על העסקים להקים אתר סחר באינטרנט.

המיזם החדש, שנקרא "החנות האינטרנטית שלי", מאפשר לבית עסק קטן ובינוני להקים את אתר הסחר שלו בצורה קלה ופשוטה. המיזם כולל ליווי מקצועי ותמיכה טכנית מסביב לשעון, החל מרמת המידע הנחוץ כולל הקמת החנות באופן עצמאי ועד פתרונות שילוח, שיווק תפעול שוטף של החנות וחיבור לאמצעי תשלום.

ישראכרט מעניקה תקופת ניסיון של 14 יום ללא תשלום, בתוספת עלות חודשית עבור התשלום לספקי השירותים וללא דמי הקמה או התחייבות לתקופת מינימום. המודל בדמי הסליקה הוא "לא סלקת לא שילמת".

"מגמת הקניות באתרי סחר בקרב הישראלים בצמיחה מתמדת", נמסר מהחברה. "בשנה שחלפה כ-80% מהצרכנים בישראל ערכו קניות ברשת, אך 80% מהקניות נעשות באתרים מחו"ל ולא באתרים ישראלים. הצרכן הישראלי אימץ את המסחר האינטרנטי, אך מנגד ההיצע של אתרי סחר בישראל עדיין נמוך יחסית לעולם. אמנם בשנים האחרונות ישנה מגמת שיפור באתרי הסחר הישראלים, אך עדיין האתרים בחו"ל נהנים מיתרון בחוויית המשתמש, בתמחור, בהיצע ועוד".

לפי דוח משרד הכלכלה, נכון לשנת 2014 ישנם בישראל כ-460 אלף עסקים, מתוכם 0.4% (פחות מ-2,000) עסקים הנחשבים גדולים. ל-45% מהעסקים יש אתר ייעודי, אבל רק 4% משתמשים בו כאתר סחר הכולל אפשרות לקנייה ותשלום (קרי, פחות מ-2% מכלל העסקים בישראל מפעילים אתר המשמש כחנות לכל דבר).

רונן שטיין, מנכ"ל ישראכרט, מסר כי "הצרכן הישראלי נחשב לצרכן טכנולוגי מתקדם המאמץ במהירות טכנולוגיות ופלטפורמות חדשניות. הישראלים מבצעים קניות רבות באינטרנט, אך ההיצע המצומצם של אתרי סחר ישראלים מאלץ אותם לבצע את רוב הרכישות באתרים בחו"ל.

"ישראכרט מציעה לבעלי העסקים בישראל להתקדם טכנולוגית, לפגוש את הצרכן הישראלי ברשת ולספק לו את הדרך המהירה, הבטוחה, הפשוטה והזולה להקמת חנות אינטרנטית ברשת. 

"אין לנו ספק כי העסקים אשר יאמצו את הפתרון של ישראכרט יגלו כי מדובר במנוף רב-עוצמה להגדלת הפעילות העסקית. אנחנו משוכנעים כי מוצר חדשני זה יתווסף לשרשרת ארוכה של פתרונות חכמים ויעילים שישראכרט מעמידה לרשות לקוחותיה העסקיים".