משרד הפרסום "שביט וזהו" יטפל בתקציב מתחם אושילנד

בקמפיין ההשקה של מתחם הבילוי החדש בכפר-סבא יושקעו כמיליון וחצי שקל

אסי שביט /צילום:איל יצהר
אסי שביט /צילום:איל יצהר

משרד הפרסום "שביט וזהו", שבבעלות הפרסומאי אסי שביט, יטפל בתקציב הפרסום של מתחם הבילוי החדש אושילנד בכפר-סבא, שצפוי להתחיל לפעול בחודש פברואר הקרוב - כך נודע ל"גלובס".

המתחם יציע, בנוסף לחנויות ושטחי מסחר, גם שוק אוכל המבוסס על קונספט שוק האוכל במרכז הקניות KADEVE בברלין, מתחם קולנוע של גלובוס מקס עם 20 בתי קולנוע, פארק פנטזיות לילדים ותחום "מוגופארק" - פארק המבוסס על קונספט המשחק הווירטואלי "מוגובי", שבהקמתו בלבד הושקעו כ-10 מיליון שקל.

ההשקעה המסיבית בהקמת המתחם מגובה באופן טבעי גם בפעילות תקשורתית לא מבוטלת. את משרד יחסי הציבור של צבי וילדר המלווה את הפרויקט בחרו כבר לפני כמעט שנה, ולאחרונה התפנו לקיים מכרז גם על תקציב הפרסום, בו לקחו חלק מספר משרדי פרסום, בהם דרורי-שלומי-ארועטי, אקליפטוס, אלנבי ועוד.

בסוף התהליך נבחר משרד הפרסום "שביט וזהו". יש להניח כי לזכותו עמד הניסיון שיש לו במתחמי בידור וקמעונאות. שביט טיפל בכובעו הקודם בתקציב הפרסום של מיני ישראל, וכשפרש לצורך הקמת משרד עצמאי, עבר התקציב עימו.

חברת אושירה, הבעלים של מתחם אושילנד, טרם קבעה מה יהיה היקף תקציב הפרסום השנתי שיושקע באושילנד, אך בקמפיין ההשקה, שיעלה בכל אמצעי המדיה למשך כחודש וחצי, יושקעו כמיליון וחצי שקל.

הקו הפרסומי שנבחר לצורך ההשקה הוא "אושילנד - יש לאן לברוח".