דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של עמידר

בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ו-LEAD ■ היקף התקציב בשלב זה הוא 5 מיליון שקל במחירים ריאליים

בניין של עמידר / צילום: איל יצהר
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום שלעמידר. כפי שנחשף ב"גלובס", בשבועות האחרונים ערכה עמידר מכרז בעל שני שלבים על תקציב הפרסום שלה, שכלל פנייה גם לפרסום אברהם וליאו ברנט. בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ו-LEAD. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של עמידר עמד בשנה האחרונה על כ-10 מיליון שקל במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון שקל במונחים ריאליים. עמידר מרבה לפרסם בעיתונות, אך הקמפיין האחרון שלה בטלוויזיה, שנועד לעודד את הציבור למכור לעמידר דירות, כלל גם פרסום בטלוויזיה - בעיקר ברצועות מחוץ לפריים דוגמת "דקה לשמונה". משרד הפרסום שטיפל בתקציב היה סיגאווי&סיגאווי. 

עמידר היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה של המדינה. בשונה ממשרד ממשלתי, המחויב לעבוד עם לפ"מ - חברה ממשלתית מחויבת בניהול מכרז, ובו היא יכולה לבחור משרד העונה על צרכיה. 

אתגר השיווקי של עמידר, כפי שהוצג בבריף שניתן למשרדי הפרסום, הוא בבניית תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה.

בין היתר נדרשו המשרדים להציג את התמיכה הפרסומית בפרויקט בינוי-פינוי-בינוי - פרויקט שבו בשלב ראשון נבנה פרויקט של עמידר בקרבת מקום לדיירי פרויקט עמידר אחר, וכשהפרויקט החדש מסתיים מועברים אליו דיירי הפרויקט הישן שנהרס ונבנה מחדש, והדירות החדשות בו מוצעות למכירה.

התקציב המדובר בשלב זה הוא של 5 מיליון שקל בהיקף ריאלי.