ענבר-מרחב, דרורי-ארועטי-ברמן ו-lead עלו לגמר מכרז עמידר

בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה

בניין של עמידר / צילום: איל יצהר
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר

משרדי הפרסום ענבר-מרחב, דרורי-ארועטי-ברמן ו-lead יתמודדו בשלב הגמר של מכרז הפרסום של עמידר.

כפי שנחשף ב"גלובס", בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה.

עמידר היא חברה ממשלתית בבעלות מלאה של המדינה. בשונה ממשרד ממשלתי המחויב לעבוד עם לפ"מ - חברה ממשלתית מחויבת בניהול מכרז, ובו היא יכולה לבחור משרד פרסום העונה על צרכיה.