חברת הכרם רוכשת את הפעילות של יבואנית הבירות נורמן

בנוסף, רכשה את מותג בירת הבוטיק הישראלית הנגב - ובכך מעמיקה את פעילותה בענף הבירות

לוגו הכרם
לוגו הכרם

יבואנית האלכוהול והיין, חברת הכרם, חתמה על הסכם לרכישת הפעילות של נורמן פרימיום, המייבאת והמפיצה בירות איכות, ועל רכישת מותג בירת הבוטיק הישראלית הנגב. בכך מעמיקה הכרם את פעילותה בענף הבירות.

לפני כשנה וחצי רכשה הכרם 40% מבירת הבוטיק מלכה, ולפני כחצי שנה החלה ביבוא של 4 בירות פרימיום מארה"ב, מסקוטלנד ומגרמניה.

כעת תציע הכרם קרוב ל-20 מותגי בירות מיובאות, בעיקר מבלגיה, אותן ייבאה עד כה נורמן פרימיום. בין המותגים: דובל, מרדסו, שימיי, ליפמנס, סן ברנרדוס, סיידרים של ווסטונס, פרימטור ועוד.

"אחרי משא-ומתן שנמשך חצי שנה, אני שמח ליישם את התוכנית האסטרטגית להיכנס לתחום בירות יבוא איכותיות", מסר אריאל אפשטיין, מנכ"ל הכרם. הבירות ישווקו בשוק הקר (ברים/מסעדות) ובשוק החם (חנויות).

באשר לתחרות מבית שהמהלך מייצר בין בירה מלכה, המיוצאת לכמה מדינות, ובין בירה נגב, אומר אפשטיין: "נצטרך למצוא את הבידול של כל אחת". 

אמיר נוימן, מנכ"ל נורמן פרימיום, הגדיר את החיבור בין שתי החברות כטבעי. "החברות משלימות זו את זו, וביחד נציע את סל המוצרים האיכותי ביותר, עם התמיכה הלוגיסטית והידע המקצועיים ביותר בשוק".

הכרם, שנוסדה ב-1921, היא חברה משפחתית בבעלות ובניהול משפחת אפשטיין, והיא יבואנית בלעדית של מותגי אלכוהול, בהם סטולי, יגרמייסטר ועוד.