מדרוג העלתה הדירוג של GPM ל-A מינוס

הדירוג נתמך בגידול שחל בהיקף הפעילות של החברה ובמיצובה העסקי בין השאר בעקבות הרכישות שביצעה במחצית הראשונה של שנת 2015

מדרוג הודיעה היום (ה') על העלאת הדירוג לחברת GPM הנמצאת בשליטת ארקו החזקות  ל-A מינוס. 

הדירוג נתמך בגידול שחל בהיקף הפעילות של החברה ובמיצובה העסקי בין השאר בעקבות הרכישות שביצעה במחצית הראשונה של שנת 2015, אשר הקנו להערכת מדרוג ל- GPM יתרונות לגודל, בעיקר ברכש דלקים ומוצרי נוחות. כמו כן, הדירוג נתמך בצבירת טרק רקורד חיובי בהטמעת פעילויות שנרכשו בעבר על ידי GPM .

GPM פועלת בענף חנויות הנוחות בארה"ב ולה מעל ל-750 אתרים, מהם כ-670 בהפעלה עצמית. חנויות החברה נפרשות על פני 16 מדינות שונות בארה"ב, בשלושה אזורים מרכזיים: החוף המזרחי של ארה"ב, דרום-מזרח ארה"ב ומרכז ארה"ב. החברה דיווחה בחודשים האחרונים על מזכרי הבנות לרכישה של כ-200 אתרים נוספים וזאת כחלק ממדיניות הצמיחה שלה.

בתשעת החודשים של 2015 GPM יצרה EBITDA בקצב שנתי של כ-46 מיליון דולר, וזאת למול EBITDA בסך של כ-31 מליון דולר ב 2014 וכ -14 מיליון דולר במועד רכישת השליטה החברה בשנת 2011 על ידי ארקו.

אריק קוטלר, יו"ר ומנכ"ל ארקו החזקות ומנכ"ל GPM אמר היום: "העלאת הדירוג ע"י חברת מדרוג הינה פועל יוצא של יישום מוצלח של האסטרטגיה העיסקית של החברה, אשר בבסיסה הרחבת פעילותה של GPM והשלמת עסקאות במסגרתן רכשה למעלה מ-200 אתרים בשנה האחרונה. חברת GPM ממשיכה בתנופת הצמיחה ואנו פועלים על מנת להביא ליעילות מקסימאלית והמשך הגדלת הרווחיות של GPM , לצד שמירה על איתנותה וגמישותה הפיננסית של החברה".