מדרוג הודיעה היום (ה') על העלאת הדירוג לחברת GPM הנמצאת בשליטת ארקו החזקות ל-A מינוס.
הדירוג נתמך בגידול שחל בהיקף הפעילות של החברה ובמיצובה העסקי בין השאר בעקבות הרכישות שביצעה במחצית הראשונה של שנת 2015, אשר הקנו להערכת מדרוג ל- GPM יתרונות לגודל, בעיקר ברכש דלקים ומוצרי נוחות. כמו כן, הדירוג נתמך בצבירת טרק רקורד חיובי בהטמעת פעילויות שנרכשו בעבר על ידי GPM .
GPM פועלת בענף חנויות הנוחות בארה"ב ולה מעל ל-750 אתרים, מהם כ-670 בהפעלה עצמית. חנויות החברה נפרשות על פני 16 מדינות שונות בארה"ב, בשלושה אזורים מרכזיים: החוף המזרחי של ארה"ב, דרום-מזרח ארה"ב ומרכז ארה"ב. החברה דיווחה בחודשים האחרונים על מזכרי הבנות לרכישה של כ-200 אתרים נוספים וזאת כחלק ממדיניות הצמיחה שלה.
בתשעת החודשים של 2015 GPM יצרה EBITDA בקצב שנתי של כ-46 מיליון דולר, וזאת למול EBITDA בסך של כ-31 מליון דולר ב 2014 וכ -14 מיליון דולר במועד רכישת השליטה החברה בשנת 2011 על ידי ארקו.
אריק קוטלר, יו"ר ומנכ"ל ארקו החזקות ומנכ"ל GPM אמר היום: "העלאת הדירוג ע"י חברת מדרוג הינה פועל יוצא של יישום מוצלח של האסטרטגיה העיסקית של החברה, אשר בבסיסה הרחבת פעילותה של GPM והשלמת עסקאות במסגרתן רכשה למעלה מ-200 אתרים בשנה האחרונה. חברת GPM ממשיכה בתנופת הצמיחה ואנו פועלים על מנת להביא ליעילות מקסימאלית והמשך הגדלת הרווחיות של GPM , לצד שמירה על איתנותה וגמישותה הפיננסית של החברה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.