עובד של רמי לוי תומך בו: "הוא אדם מדהים, חם וטוב-לב"

בפוסט בפייסבוק מספר אייל כרמי, עובד של רמי לוי, על מספר מקרים שבהם הוא משבח את התנהגותו

רמי לוי / צילום: איל יצהר
רמי לוי / צילום: איל יצהר

עובד של רמי לוי בשם אייל כרמי פרסם היום (ד') פוסט בפייסבוק שבו הוא תומך בבעלי הרשת, בתגובה לסערה שעורר הפוסט של אלון אלקנה אתמול.

"הגעתי לחברה של רמי לאחר יותר מ 10 שנים של עבודה בתחום המחשוב, לתפקיד מנהל מערכות המידע. מהיום הראשון בחברה הבנתי שמדובר כאן במקום עבודה אחר, מקום עבודה שהוא משפחה", כותב כרמי. "היחסים בין העובדים אמיתיים, אין פוליטיקאים, אין צרות-עין. וכל זה מגיע בגלל אדם אחד - אמיתי וישר. קוראים לו רמי לוי. אדם מדהים, חם וטוב-לב. אדם שאתה יכול לפתוח את הדלת שלו בכל שעה, והוא יקשיב לך. וגם יעזור".

כרמי מזכיר מספר מקרים שבהם הוא משבח את התנהגותו של לוי: "אני יודע שהוא בטח יכעס, אבל הייתי נוכח בשני מקרים בהם אדם שגנב ממנו באחת החנויות כתוצאה מעוני ומחסור - לא רק שלא גורש בבושת-פנים, ולא רק שלא הוזמנה משטרה, אלא האדם קיבל עגלה מלאה במצרכים, ורמי אמר לו לפנות אליו אישית אם הוא יצטרך עוד משהו. וזה בשקט-בשקט. בלי פייסבוק, בלי תקשורת ובלי טורים מחמיאים בעיתון.

"או למשל מישהי שלא שילמה שכר דירה באחת מהדירות שלו, שרמי הוריד דמעה והורה למי שהורה שיעזבו אותה בשקט, כי היא אלמנה עם שני יתומים.

"ואל תשכחו את 'ערכת השבעה': כשלא עלינו נרצחו ונהרגו אזרחים וחיילים בפעולות טרור ומלחמה, המשאיות של רמי לוי הגיעו לבתי האבלים עם אוכל וכל מה שצריך לכל השבעה. ללא שום פרסום או תמורה אחרת.

"או להבדיל אלפי הבדלות - בבר-מצווה של הילדים שלי, כשרמי הלך לישון בבית, מותש אחרי נחיתה מחו"ל - אבל פתאום קם כנשוך נחש ורץ לאולם שבו חגגנו, לבוש עם טרנינג, רק כדי להגיד לי מזל טוב, כי 'אין דבר כזה לשכוח את העובד שלי'.

"אני לא רוצה להתייחס לעניין הנוכחי בשום צורה, אבל מאד כואב לי שרמי לוי האדם נמצא תחת מתקפה עוינת של אנשים שחוגגים על הדם ותורמים את הלכלוך שלהם כדי להוציא עוד קצת רווח אישי. 

"אני רוצה לחזק את ידי האיש, האדם האנושי רמי לוי, ולומר לו שאני מקווה שימשיך ללכת בדרך שהוא הולך בה. הדרך הזאת היא הדרך האמיתית".