מיזם חדש יחבר בין תומכי ישראל בעולם לבין סטארט-אפים מקומיים

אסף לוכסמבורג, מנכ"ל Crowdmii: "ארגונים וקהילות תומכי ישראל ברחבי העולם מריעים לחדשנות הישראלית חדשות לבקרים, ומחפשים לשלב זאת עם מאמצי ההסברה שלהם"

תחום מימון ההמונים (Crowdfunding) צומח בשנים האחרונות בקצב מהיר. מה שהתחיל כפלטפורמות גיוס למיזמים מבוססי מוצר, התרחב מהר מאוד למשקיעים לסטארט-אפים, גיוס כספים לאמנים, תרומות למטרות חברתיות, ועוד. כחלק מהתבגרות התעשייה, קמו פלטפורמות שמוצאות לעצמן נישה וקהל תומכים ייחודי.

דוגמא צעירה לכך היא Crowdmii (ראשי תיבות Crowd-Made-in-Israel), שמטרתה להיות שער המחבר בין תומכי ישראל ברחבי העולם (יהודים ואחרים), עם מיזמי היי-טק כחול לבן. Crowdmii הוקמה על ידי איש העסקים חגי שטרן, יחד עם משקיעים דוגמת ישי פוקס ודני פדרמן. את הפלטפורמה מוביל בשנה האחרונה פעיל ההסברה אסף לוכסמבורג, אשר העוסק בקידום ישראל כ"מדינת הסטארט-אפ".

בקמפיין הראשון של Crowdmii גייס מיזם הצמידים הרפואיים MyMDband מימון המיועד בין היתר לחלוקת צמידים מצילי חיים לניצולי שואה. לאחרונה עלה לאתר קמפיין של חברת Energiya Global של יוסף אברמוביץ', המגייסת מימון להתקנת פאנלים סולריים בבית חולים ובית יתומים בדרום סודן.

אסף לוכסמבורג, מנכ"ל Crowdmii: "ארגונים וקהילות תומכי ישראל ברחבי העולם מריעים לחדשנות הישראלית חדשות לבקרים, ומחפשים לשלב זאת עם מאמצי ההסברה שלהם. אנו קוראים להם לאמץ את הקמפיינים שלנו".