צפו: הצצה למכונית היקרה ביותר אי-פעם על כבישי ישראל

פאר בלתי נתפס: הצצה ראשונה ונדירה למכונית היקרה ביותר היום בישראל, שנחתה לאחרונה בארץ ונמסרה ללקוח תושב ת"א ■ רק במחיר התוספות שהותקנו בה ניתן לרכוש דירה בישראל

לא מזמן סיפרנו לכם על פנינה חדשה שתעטר את כבישי ישראל בדמות הפרארי 488 GTB שנמכרה במחיר של כמעט 2 מיליון שקל. אך במקביל ומתחת לרדאר הנחיתה בישראל אוטו דיל, יבואנית אסטון מרטין, לישראל פנינה בריטית אלגנטית ומיוחדת בשם ואנקוויש וולנטה.

מבלי לגרוע במעלותיה הרבות של הואנקוויש וולנטה הרגילה במרכאות כפולות ומכופלות שעולה כ-2.7 מיליון שקל. הדגם הייחודי הזה זכה לטיפול מסור של סדנת העיצוב והשיפורים של אסטון מרטין, סדנת Q, טיפול שהוסיף למחירה של המכונית כ-800 אלף שקל - עובדה שהפכה אתה ליקרה וכנראה המיוחדת ביותר שעלתה על כבישי ישראל.

המכונית הייחודית הזו הוצגה טרם הגעתה לישראל בתערוכת המכוניות בדובאי, וכראוי לתערוכת יוקרה שכזו לא נחסכה פרוטה בעיצובה. רשימת התוספות היא עצומה, כשהתוספת הבולטת ביותר לעין היא הצביעה בשם קיו סטיין קוואנטום סילבר (Q Satin Quantum Silver) בעלות של 145 אלף שקל.

המכונית, שבנויה על שילדת אלומיניום ,זכתה לעבודת גוף יסודית ומקיפה עם שלל תוספות קרבון שנבנו בצורה ידנית ואישית ובעלות של עשרות אלפי שקלים. שילוב הצבעים עליו החליטה הסדנא הוא אפור מט עם נגיעות צהובות המופיעות בכל היקף המכונית.

השילוב, קרבון פייברס והצבע הצהוב ממשיך גם בתוך המכונית, אך הפעם את אפור מט מחליפים ריפודי העור החומים, באוטו דיל מספרים כי כל פרט ופרט קיבל טיפול מיוחד, וזה בהחלט ניכר לעין. אחת התוספות הבולטות היא הגה בעל המבנה המרובע, ואפילו דוושות העברת ההילוכים זכו לנגיעות אלגנטיות של צהוב.