אקירוב מוכר מרכז מסחרי באשדוד ב-248.5 מיליון שקל

הרוכשת היא הכשרה ביטוח מקבוצת אלעזרא, שרכשה את קומפלקס "אלרוב סנטר" הכולל תחנת דלק, בניין משרדים ופאוור סנטר

חברת צמר תעשיות אוסטרליות, שבשליטת אלפרד אקירוב, מוכרת את מתחם "אלרוב סנטר" באשדוד תמורת 248.5 מיליון שקל. הרוכש הוא איש העסקים אלי אלעזרא שרכש את הנכס באמצעות חברת הביטוח הכשרה שבבעלותו. מימוש הנכס על ידי אלרוב מהווה חלק מאסטרטגיית החברה לממש נכסים שאינם בליבת פעילות החברה. יש לציין כי בחודש יוני 2013 העניקה אלרוב אופציה לקבוצת רכישה מקומית לרכוש את המתחם, אך המימוש על ידי הקבוצה לא צלח.

מתחם אלרוב סנטר ממוקם ברחוב האורגים, אזור העסקים ומשרדי הממשלה של אשדוד, ברובע ב' בקרבה לשדרות בני ברית ובסמוך למכללת סמי שמעון.

מדובר במתחם הבנוי על קרקע בת 54 דונם, הכולל תחנת דלק אותה שוכרת דור אלון בחוזה ארוך טווח, מרכז פאוור סנטר אשר מרבית שטחיו מושכרים לבתי עסק שונים כמו בנק הפועלים, בנק מזרחי, הבנק הבינלאומי הראשון, עדן טבע מרקט, הום סנטר, רשת המזון מחסני השוק, מרכז שירות של פלאפון, ריקושט, כפר השעשועים, חברת הליסינג אלבר, סיאט, אופל, מזדה-פורד וחנויות נוספות. העסקה כוללת גם בניין משרדים בן 5 קומות ברמת שלד מעל קומת מסחר ברמת גמר וחניון תת קרקעי.

בשלב הראשון מתעתדת החברה להשקיע עוד 30 מיליון שקל בהשמשת המשרדים במתחם, שנמצאים היום ברמת מעטפת לשיווק. סך כל שטחי המסחר במתחם 18.5 אלף מ"ר לשיווק, וסך שטחי המשרדים 18 אלף מ"ר.