ירדנה עובדיה על 6 הווילות בסביון: "למה הצרות עין הזו?"

עובדיה: "הייתי קופאית בדימונה, ספרתי כסף קטן, והיום אני סופרת כסף גדול" ■ למה 6 וילות? "רוצה לגור בקרבת ילדיי ונכדיי" ■ על חתונות הפאר לבנותיה: "זו הדרך שלי לעזור למאות אנשים ולארח את עם ישראל באהבה"

ירדנה עובדיה / צילום: תמר מצפי
ירדנה עובדיה / צילום: תמר מצפי

אשת העסקים ירדנה עובדיה, הידועה בכינויה "מלכת אפריקה", עלתה השבוע לכותרות לאור 6 וילות שהיא מקימה בסביון לילדיה ונכדיה. בראיון לשרון גל בתכנית "כלכלי בלילה" בערוץ 20 היא תוקפת את המבקרים ושואלת: "למה חוסר הפרגון הזה?".

"זו מחשבה ארוכת שנים, חלום שחלמתי מתחילת העבודה שלי שביום מן הימים אני ארצה לגור בקרבת ילדיי ונכדיי", אומרת עובדיה. "בוודאי שאחרי מרחק של 20 שנה שאני עובדת בחו"ל, אני אשמח שילדיי ונכדיי יהיו בקרבתי".

עובדיה מספרת שאת המגרשים בסביון היא רכשה לפני 4 שנים וכעת מגיע שלב התכנון והבנייה.

עובדיה החלה כקופאית בדימונה והתפתחה להיות אשת עסקים מצליחה באפריקה. "הייתי קופאית בדימונה, אז ספרתי כסף קטן, והיום אני סופרת כסף גדול", היא אומרת.

כאשר נשאלה אם היא צריכה להתנצל ענתה: "אני לא חברה ציבורית, אני לא לוקחת הלוואות מהבנקים ומבקשת תספורות. אני אדם פרטי שעובדת כל כך קשה וחלמתי מגיל קטן לא לחזור למעגל העוני שיצאתי ממנו. אני יודעת לנווט את הכסף שלי נכון, אז מה כל ההמולה סביבי? מה עשיתי כאן רע? אני לא מבינה לאיזה בוקר התעוררתי שכל העולם והתקשורת והטוקבקים... למה הצרות עין הזו למה? למה החוסר פרגון הזה? אני לא מבינה".

עובדיה מתייחסת בראיון גם לחתונת הפאר שארגנה לבתה ב-2010, החתונה היקרה בישראל שעלתה 7 מיליון שקל, וכן לחתונה נוספת לבתה בחו"ל, ואמרה: "האירועים שלי שאומרים עליהם גרנדיוזיים - זו הדרך שלי לעזור למאות אנשים שגם מכינים את האירוע וגם לארח את עם ישראל באהבה".

ירדנה עובדיה, חוגגים מימונה / צילום: יוסי כהן
 ירדנה עובדיה, חוגגים מימונה / צילום: יוסי כהן