ריקול בגולף אנד קו: קוראת לצרכנים להחזיר סט כלים MIRO

הסיבה: הימצאות חומר מסוג קדמיום בכמות העולה על המותר ■ צרכנים שרכשו כלים אלה מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי לקבוע איסוף מהבית ולקבל זיכוי מלא וכן שובר מתנה

חנות של גולף אנד קו / צילום: אייל פישר
חנות של גולף אנד קו / צילום: אייל פישר

רשת גולף אנד קו קוראת לצרכנים להחזיר סט כלים מסוג MIRO שנמכרו בסניפי הרשת החל מ-1.9.2015 בשל הימצאות חומר מסוג קדמיום בכמות העולה על המותר.

מדובר במוצרים ספל מירו, ממנו נמכרו 759 יחידות; קערית ממנה נמכרו כ-1,100 יחידות; וכן צלחת מנה ראשונה וצלחת מנה עיקרית, מהן נמכרו כ-800 יחידות כל אחת.

בהודעה שפרסמה הרשת הבוקר (ה') בעיתונים היא מציינת כי "לפי חוות-דעת רפואית של פרופ' מוטי רביד, מומחה לרפואה פנימית, למשתמשים בכלים עד עתה לא נשקפת סכנה בריאותית".

כאמור, הרשת קוראת לצרכנים שרכשו או שקיבלו את הכלים האמורים להפסיק את השימוש בהם וליצור קשר עם שירות הלקוחות של הרשת, במטרה לקבוע איסוף מהבית ולקבל בעבור הכלים זיכוי מלא (במחיר הנקוב לפני הנחות) וכן שובר מתנה באותו הסכום.

עוד מצוין בהודעה כי הרשת החליטה לבצע את הקריאה בעקבות בדיקה מדגמית שנערכה על-ידי מכון התקנים, במסגרתה נמצאה בספל תכולת קדמיום הגבוהה מהתכולה המותרת; וכי לא נתקבלו דיווחים על אירועים הנודעים למוצרים אלה ולנזקים שנגרמו בעקבות השימוש בהם.

קדמיום הוא יסוד כימי מתכתי המשמש לייצור חומרי צבע סוללות ומוצרי פלסטיק. חשיפה לחומר עלולה לכלול השלכות בריאותיות ולגרום למחלות.

לפרטי האיסוף ניתן לפנות דרך אתר האינטרנט של גולף אנד קו או בטלפון:
03-5772199.