מרכז הירידים תובע את מפעיל אולם האירועים "מתחם הווילה"

טוען כי החברה השוכרת העבירה את התפעול לצד שלישי בניגוד להסכם

הווילה. "גרין וילה אחראית להפעלה"  / צילום: תמר מצפי
הווילה. "גרין וילה אחראית להפעלה" / צילום: תמר מצפי

הסתבכות משפטית במתחם מרכז הירידים של עיריית תל-אביב. הפעלת אולם האירועים הווילה (VILLA) שוב עברה ידיים - הפעם בניגוד להסכם. במרכז הירידים מתכוונים להגיש תביעה כנגד החברה המפעילה, חברת גרין וילה בע"מ.

מדובר בחלק מהמתחם הידוע כגן אורנים, אשר בעקבות סכסוך קודם הופרד לשני אולמות: אולם הווילה בסמוך לכניסה למתחם; ואולם אושן (OCEAN).

ההסתבכות הראשונה בהפעלת האולמות בגן אורנים החלה ב-2009 עם בריחתו לחו"ל של יוחאי פלג, שהיה זכיין גן אורנים והסתבך בחובות לשוק האפור, שהוערכו אז ב-40 מיליון שקל. המתחם נסגר לחצי שנה, ואחרי הליכים משפטיים הועבר לידי קבוצת מורג, בשליטת דני ורנר, מיקי סבר, אריה גנץ וברוך נדלר, אנשי עסקים שפעלו בתחום המזון.

נורברט אטלי, איש עסקים ופסיכיאטר צרפתי שעלה לישראל ב-2008, היה חלק מקבוצת הבעלים של הווילה. לפני כ-5 שנים, בעקבות קשיים בהפעלת האתר, רכש אטלי את חלקם של השותפים ונכנס לפעילות ישירה במתחם "הווילה" בחברה בשם "גרין וילה".

לאחרונה הפסיק אטלי את פעילותו העסקית בישראל, וחזר לפריז. את ניהול האולם העביר לידי גוף שלו חב כספים, ושאינו חתום על הסכם עם מרכז הירידים. אטלי לא הגיב לשאלות "גלובס".

ממרכז הירידים נמסר: "החברה אינה מפעילה את מתחם הווילה. חברת גרין וילה בע"מ שכרה את המתחם ממרכז הירידים, והיא אחראית להפעלתו. על-פי ההסכם לגרין וילה בע"מ אסור להעביר את המתחם לצדדים שלישיים, ועליה לדאוג להפעלת המתחם לפי דין ותוך קבלת כל ההיתרים. מרכז הירידים הגישה תביעה נגד חברת גרין וילה בע"מ, בטענה כי החברה הפרה את ההסכם. התביעה תתברר בבית המשפט".