תוכנית הדוקו החברתי של איבגי עבור רשת מוטלת בספק

זאת בשל הטענות כי הטריד מינית ■ התוכנית אמורה לבחון כיצד המדינה יכולה לשפר את התנהלותה לטובת הציבור

משה איבגי/צילום: רוני שיצר
משה איבגי/צילום: רוני שיצר

סימן שאלה מרחף מעל המשך ההפקה של התוכנית הדוקומנטרית שעליה שוקד בחודשים האחרונים השחקן משה איבגי עבור זכיינית ערוץ 2 רשת.

ל"גלובס" נודע כי חברת ההפקה "סלוצקי אפיקי תקשורת" של חיים סלוצקי הפסיקה את הצילומים בימים אלה - בהתאם למתוכנן. ואולם, בעקבות ההתפתחויות בפרשה שנקשרה בשמו של איבגי, לא ברור אם הם יתחדשו בשבועות הקרובים.

אם רשת תחליט לגנוז את התוכנית, הדבר עשוי לעלות לה מאות אלפי שקלים.

בשבועיים האחרונים התפרסמו בתקשורת עדויות של נשים, שלפיהן, לכאורה, השחקן הטריד אותן מינית. החשיפה התקשורתית הובילה לתלונה שהוגשה נגדו בסוף השבוע שעבר. על רקע הדברים הודיע איבגי כי הוא נוטל פסק-זמן מכל עיסוקיו, ובכלל זה הצגה שבה הוא משתתף בתיאטרון חיפה.

הדבר מעמיד את רשת בשאלה ערכית באשר לשידור התוכנית. לפי שעה, מאחר שיש הפוגה בצילומים, והתוכן שצולם נמצא בעריכה, בחברת ההפקה ובזכיינית עדיין לא נקטו עמדה, וההפקה מתקדמת כסדרה. התוכנית עוד לא שובצה בלוח השידורים.

לסדרה, שצפויה להיות בת 6 פרקים, עדיין אין שם, אולם היא מבוססת על תפיסת העולם החברתית של השחקן, שאותה הביע לא אחת, בין היתר בקמפיין של המחנה הציוני במערכת הבחירות. התוכנית אמורה לבחון את הדרכים שבהן המדינה יכולה לשפר את התנהלותה לטובת הציבור, למשל בחינוך, תעסוקה ובריאות.

זו הפעם הראשונה שאיבגי מוביל תוכנית דוקומנטרית, וכמי שמוביל אותה, הוא אמור לשמש מצפן ערכי.

איבגי ורשת לא הגיבו לדברים.