דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

כך תימנעו מעסקאות שמציעות מתנות חינם אבל עולות הרבה

בפעם הבאה שחברת סלולר מציעה לכם טאבלט "במתנה", התעקשו לקבל מסמך המפרט את הסעיפים המהותיים בעסקה

טאבלט קראון/ צילום: יחצ
טאבלט קראון/ צילום: יחצ

באחרונה הגישו לקוחות פרטנר בקשה לתביעה ייצוגית נגד החברה בטענה כי הציעה טאבלט במתנה אך לבסוף התברר שמדובר בעסקה בתשלום. פרטנר לא לבד בעניין הזה, גם חברות הסלולר האחרות זוכות לתלונות בנושא, וזו תופעה שאנחנו מדווחים עליה כבר שנים.

כל המחלוקות הללו היו יכולות להימנע בקלות אם ספקיות הסלולר היו עומדות בתנאי הרישיונות שלהן, המחייבים אותן להציג לכל לקוח מסמך עיקרי דברים בסוף כל עסקה ובו כמה שורות המסבירות בפשטות את הסעיפים המהותיים בעסקה: מסלול השיחות, כמה עולה הטאבלט (כן, הוא לא במתנה), מספר תשלומים, תנאי ביטול וכדומה. מעין פורמט שקל יהיה לקרוא לפני שחותמים.

בפעם הבאה שאתם מבצעים עסקה, התעקשו בעצמכם לקבל אותו. אז תוכלו לגלות מבעוד מועד שאין מתנות חינם.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות