צפו: כל הפרטים על האייפון החדש והמסקרן שיושק החודש

גל השמועות והלחשושים סביב השקתו של האייפון SE החדש צובר תאוצה: הצצה לשדרוגים והחידושים שצפויים במהדורה המיוחדת של מכשיר האייפון שתושק בעוד כשבועיים

אייפון SE, שמועות, אפל, סמארטפון / צילום: וידאו
אייפון SE, שמועות, אפל, סמארטפון / צילום: וידאו

האייפון 7, יורשו של האייפון 6S, יושק כנראה בסתיו, אבל לפי השמועות ב-15 במרץ נזכה לראות את אייפון SE (מהדורה מיוחדת) שישלב את מסך ה-4 אינץ' האהוב ליכולות של אייפון 6.

לפי אתר 9to5mac (מקור אמין לענייני אפל), המכשיר, שהיה אמור להיקרא אייפון 5SE, ייקרא רק אייפון SE. אפל הורידה את המספר מהדגם כדי שלא לגרום לאנשים לחשוב בטעות שמדובר ביורש לדגם ה-6S היקר והעדכני שעדיין נמכר היטב. אז לפי התמונות שהודלפו והלחשושים ברשת, המכשיר שיושק יהיה כאמור קטן יותר מה-6S, ועיצובו יזכיר את דגם אייפון 5S עם קווים מעוקלים מעט יותר, אלא שהפעם יכלול המפרט מצלמה משופרת ומעבד A9 שיציע שיפורי ביצועים משמעותיים.

עוד יציע המכשיר החדש רכיב NFC לתשלום ב-Apple Pay, רכיב M9 למעקב אחר פעילות גופנית, תמיכה ב-Live Photos, תמיכה בסירי, ומצלמת 8 מגה-פיקסל משודרגת, לצד קישוריות בלוטות', Wi-Fi וכמובן תקשורת סלולרית.

אייפון SE צפוי להימכר בנפחי אחסון של 16 או 64 ג'יגה-בייט כבר מ-18 במרץ, לפי הדיווח. הוא יוצע בגוון הוורוד-זהוב ומחירו יהיה נמוך מהאייפון 6S.