קסניה גייסה 5.3 מיליון שקל

אם האופציות ביחידות שנמכרו ימומשו במלואן, קסניה תקבל בעתיד תמורה נוספת של כ-2.9 מיליון שקל

קסניה גייסה 5.3 מיליון שקל בהנפקת מניות. בסוף הרבעון השלישי היו לחברת ההשקעות בתחומי הטכנולוגיה קסניה  כ-4.7 מיליון שקל בקופה, וכעת הסכום צפוי לגדול לאחר שהחברה השלימה גיוס של 5.3 מיליון שקל.

קסניה הציעה לציבור יחידות של 100 מניות במחיר של 85 אגורות למניה (שדומה למחיר הנעילה אתמול) ועוד 50 כתבי אופציה ללא תמורה - כלומר, מחיר של 85 שקל ליחידה. בסופו של דבר, במכרז נקבע מחיר היחידה על 101 שקל. אם האופציות ביחידות שנמכרו ימומשו במלואן, קסניה תקבל בעתיד תמורה נוספת של כ-2.9 מיליון שקל ברוטו.

"אנו רואים בהצלחת הגיוס ובביקושי היתר שהתקבלו בהנפקה, הבעת אמון של המשקיעים בפוטנציאל העסקי של קסניה", אמר מנכ"ל קסניה, אבישי נועם. "קסניה מנהלת פורטפוליו חברות מתקדמות ומבטיחות בתחומי הטכנולוגיה והמכשור רפואי ואנו מאמינים כי הן יציגו השנה הישגים עסקים חשובים, תוך יצירת ערך לבעלי המניות".

ברשימת חברות הפורטפוליו של קסניה ניתן למצוא בין היתר את פוליפיד, שמפתחת תרופות בשחרור מושהה והשלימה לאחרונה סבב גיוס של 22 מיליון דולר. חברות אחרות בפורטפוליו הן Medi-Tate, שמפתחת טיפול להגדלה שפירה של הערמונית; Ninox, שמפתחת מכשיר לטיפול בדום נשימה חסימתי בשינה; וכן Just Visual, שפיתחה פלטפורמת חיפוש חזותית למכשירים ניידים. קסניה נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של 26 מיליון שקל.