לחובבי הספורט: קולקציית הביגוד של סטף קרי מגיעה לישראל

מותג הספורט האמריקאי UNDER ARMOUR, שכוכב הכדורסל ב-NBA הוא אחד מהפרזנטורים שלו, משיק בישראל את הקולקציה של קרי: נעלי כדורסל, חולצות, גופיות ומכנסיים

הכדורסלן האגדי סטף קרי מקבוצת גולדן סטייט ב-NBA מעולם לא היה קרוב כל-כך לישראל: מותג הספורט האמריקאי UNDER ARMOUR, שקרי הוא אחד מהפרזנטורים שלו עוד משחר תחילת דרכו כספורטאי, משיק בישראל את קולקציית נעלי הכדורסל והביגוד של קרי.

הקולקציה שהושקה השבוע בחנויות בארץ כוללת נעלי כדורסל שעיצב קרי בהשראת סיפור חייו (במחיר של 800 שקל). עוד כוללת הקולקציה חולצות, גופיות ומכנסיים, והיא מגיע במידות לילדים (מגיל 6) ולמבוגרים.

אנדר ארמור היא חברת ציוד הספורט השנייה בהיקפה בארה"ב (אחרי נייקי). למעלה מ-90% מהפעילות של החברה מתקיימת בשוק האמריקאי, ובשנים האחרונות היא פותחת נציגויות במדינות שונות ברחבי העולם.

בקרוב מתעתדת גרונדמן ושות', היבואנית הבלעדית של המותג בישראל, לפתוח חנות דגל כשהיא מצהירה כי בכוותה להפוך להיות שחקן משמעותי יותר בשוק בישראל. כיום נמכרים מוצרי החברה בחנות אנדר ארמור בדרום תל אביב, ברשת חנויות GET PRO ובחנויות ספורט.

אנדר ארמור הוקמה ב-1996 ובין הפרזנטורים שלהם אפשר למצוא שמות נוצצים כמו שחקן הפוטבול טום בריידי ואשתו הדוגמנית ג'יזל, השחיין מייקל פלפס, שחקן הטניס אנדי מארי, והבלרינה מיסטי קופלנד.