הטיפ היומי: מניית טכנולוגיה עם מגמת צמיחה בת קיימא

במחלקת המחקר של ברקליס ממליצים "תשואת יתר" על מניית פאלו אלטו במחיר יעד של 184 דולר - 20% מעל מחיר המניה בניו-יורק

פאלו אלטו לוגו
פאלו אלטו לוגו

חברת הטכנולוגיה Palo Alto Networks  נסחרת בבורסת ניו-יורק לפי שווי של 13.2 מיליארד דולר. החברה מספקת פתרונות אבטחה לרשתות ארגוניות.

לאחרונה פורסמו דוחות החברה לרבעון הפיסקאלי השני של שנת 2016 (רבעון שהסתיים בסוף ינואר). הגבייה מלקוחות הייתה גבוהה יותר מהתחזיות, והחוזק צפוי להמשיך גם ברבעון השלישי, כך שאנו מעלים את תחזית ההכנסות שלנו. עם זאת, ביצועים חזקים יותר בגבייה בתחום השירותים מובילים לעמלות מכירה גבוהות יותר, דבר שמוריד את הרווחיות התפעולית. למרות זאת, אנחנו חושבים שצמיחה בקצב גבוה יותר ותזרים מזומנים חופשי גבוה יותר אמורים לתמוך במניית פאלו אלטו.

ברבעון השני דיווחה פאלו אלטו על הכנסות של כ-335 מיליון דולר ורווח נקי (Non-GAAP) של 40 סנט למניה. בכך היא עקפה הן את התחזיות שלנו - שהיו להכנסות של קרוב ל-318 מיליון דולר ורווח של 38 סנט למניה - והן את תחזיות הקונצנזוס, הכנסות של 318 מיליון דולר ורווח של 39 סנט למניה. אבל הסיפור האמיתי היה נתון הגבייה, שהגיע ל-459 מיליון דולר לעומת התחזית שלנו ל-403 מיליון דולר, ותחזית הקונצנזוס ל-417 מיליון דולר. מדובר על צמיחה של 62% בהשוואה לרבעון המקביל. בגבייה בתחום המוצרים, נרשם מחיר מכירה ממוצע גבוה יותר בתחום ה-appliances.

כאמור, אנחנו מעדכנים את התחזיות שלנו לתוצאות החברה. תחזית ההכנסות עולה, על רקע הגידול בגבייה, אך תחזית הרווח הנקי למניה יורדת בשל הגידול בעמלות. תחום השירותים מהווה כ-63% מהגבייה, ומכירים בו לאורך כשנתיים; לעומת זאת, בעמלות המכירות מכירים באופן מיידי. מכאן שגבייה חזקה יותר בתחום השירותים מעלה את העמלות, ובהתאם מורידים את שולי הרווח הצפויים להערכתנו ברבעון הרביעי, מ-22%-25% ל-18%-19%.

סיפור מרכזי בפאלו אלטו הוא הצמיחה בשיעור של 93% בתזרים המזומנים ברבעון. להערכתנו, תזרים המזומנים החופשי ימשיך לצמוח ב-2017-2018.

אנחנו ממליצים על פאלו אלטו בהמלצת "תשואת יתר" כי אנו מאמינים שהגדלת נתחי השוק שלה היא מגמה בת-קיימא, ויחד עם צפי לגידול במספר החוזים שיחודשו ב-2017-2018 הדבר יתמוך בצמיחה של 30%-40% בגבייה ובהכנסות. מחיר היעד למניה עולה מ-170 דולר ל-184 דולר - 20% מעל מחיר המניה בניו-יורק.

מחלקת המחקר, ברקליס. 

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.