קמפיין לעידוד תיירות הפנים: מבצעים בבתי-מלון עד 450 ש' לאדם

המחירים תקפים עד 10 באפריל ■ באילו בתי-מלון תקפים המחירים האמורים? את זה תצטרכו לברר לבד

בצל המשבר בתיירות הנכנסת ועל רקע ועדת המלונאים שנפתחת מחר (ג'), יעלה מחר קמפיין עיתונות לעידוד תיירות הפנים, המציע מבצע אטרקטיבי למדי ב-200 בתי-מלון ברחבי הארץ וב-3 קטגוריות מחיר.

המדרגה הראשונה מ-225 שקל לאדם ללילה על בסיס ארוחת בוקר, מדרגת המחיר הבאה היא עד 300 שקל לאדם, ולאחר מכן עד 450 שקל לאדם. המחירים תקפים עד 10 באפריל. 

נועז בר-ניר, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, קורא לציבור הישראלי ליהנות מאביב של מבצעים בבתי-המלון. "הישראלים עומדים לצדנו בתקופות של משברים וקשיים, וגם בעת הזו. בימים אלה המחירים נוחים, ואני מזמין את הציבור לצאת ולנפוש בישראל".

אלא שפרט מאוד חשוב נעדר מהמודעה. המבצעים נחמדים בהחלט, אבל מידת הכדאיות נמדדת בעד התמורה, או במילים אחרות, חשוב להבין באילו בתי-מלון תקפים המחירים האמורים - את זה תצטרכו לברר עצמאית, משום שהפירוט החשוב הזה לא מופיע במודעה.

בהתאחדות מחדדים כי בין המלונות נכללות הרשתות ישרוטל, פתאל, קיסר, פרימה, תמר'ס, רימונים, קראון פלאזה ועשרות רבות של בתי-מלון יחידים שאינם מרשתות.

אנחנו כמובן מעודדים פרגון לעסקים בישראל ובוודאי לענף המלונאות שספג מכה בעקבות המצב הבטחוני, אבל גם מעודדים שקיפות מלאה בפרסומים - כזו שתסייע ותעודד את הנופשים לממש את ההצעות, משתלמות ככל שיהיו.