"קמפיין הנאנסות": מסמך האסטרטגיה של מוטי מורל נחשף

לאחר שביהמ"ש העליון קבע כי יועץ התקשורת מוטי מורל הגה קמפיין להשחרת עו"ד אורי דניאל כאנס, במסגרת תוכנית שכונתה "קמפיין הנאנסות", "גלובס" חושף היום מסמך שהוכן במשרדו של מורל, ממנו עולה כי לאסטרטגיה של מורל היו 3 מטרות - שעו"ד אורי דניאל היה רק אחת מהן

פרשת מוטי מורל ו"קמפיין הנאנסות" לא יורדת מהכותרות: לאחר שבית המשפט העליון קבע בתחילת השבוע כי יועץ התקשורת מוטי מורל הגה קמפיין להשחרת עו"ד אורי דניאל כאנס, במסגרת תוכנית שכונתה "קמפיין הנאנסות", "גלובס" חושף היום מסמך שהוכן במשרדו של מורל, ממנו עולה כי לאסטרטגיה של מורל היו 3 מטרות, שעו"ד אורי דניאל היה רק אחת מהן.

המטרה הראשונה - עמותה בשם "המרכז לנפגעי כתות", עמותה שייתכן שמורל עצמו לא חש חיבה יתרה אליה עוד לפני היכרותו עם קבוצת המתלוננות ששכרה את שירותיו. זאת, בהיותו פעיל ידוע ומוכר בדת (ויש שיאמרו כת) הסיינטולוגיה. מעט לאחר הכנת המסמך פורסם תחקיר לא מחמיא על העמותה בעיתון גדול, שתאם את "קווי המתאר" של קמפיין הנגטיב שתוכנן במשרדו של מורל.

המטרה השנייה היא ח', פורשת נוספת מן הקבוצה (או הכת) שלה היו שייכים עו"ד אורי דניאל והמתלוננות. מעט לאחר שכירת משרדו של מורל, פתח גורם עלום כלשהו בלוג שהוקדש להכפשתה של ח', תחת השם "גברים פגועי ח'". בבלוג מתוודים קורבנותיה כביכול של "הנוכלת והמתחזה" על הנזקים שהסבה להם "אשת-הנחש".

הנה שתי דוגמאות לטקסטים שנמצאו באותו בלוג: "מגע ידה המלטף, דומה הוא להכשתו של נחש פתן. זהו מגע רגעי שבו מוחדר רעל הריקבון של נשמתה הנבובה"; "אני מזמין אתכם לשתף ולחשוף את החוויה המזעזעת של היות לכודים ברשתה של האישה בעלת אלף פרצופי השאול".

ה"מטרה" השלישית שסימן מורל עבור לקוחותיו במסגרת המצגת שהציג להם היא עו"ד אורי דניאל, ש"זכה" לקמפיין הנרחב לתיוגו כאנס סדרתי באופן כוזב. 

מסמך ה"אסטרטגיה" המקורי, מתוך משרדו של מוטי מורל
 מסמך ה"אסטרטגיה" המקורי, מתוך משרדו של מוטי מורל