יציבות בסוף המסחר בוול סטריט; הנפט תיקן וסגר מעל 39 דולר

המדדים סגרו ללא שינוי ■ מאקרו: התביעות הראשוניות לדמי אבטלה נותרו ללא שינוי, ההזמנות למוצרים בני קיימא ירדו ב-2.9% לאחר עלייה של 4.9% בחודש הקודם

וול סטריט / צילום: רויטרס
וול סטריט / צילום: רויטרס

המסחר בוול סטריט התנהל היום (ה') בירידות שערים, ביום המסחר האחרון של השבוע הנוכחי - על רקע צניחת מחירי הנפט והתחזקות הדולר, אולם ככל שנקפו השעות נמחקו הירידות ובסיומו של יום סגרו המדדים כמעט ללא שינוי. מחר לא יתקיים במסחר לרגל חג הפסחא. החל משבוע הבא שעות המסחר יחזרו להיות 16:30-23:00 לאחר מעבר לשעון קיץ בישראל. וול סטריט סגרה אתמול בירידות של עד 0.8% והמדדים בדרך לרשום תשואה שלילית לשבוע - לראשונה מזה חמישה שבועות.

 

בזירת המאקרו פורסמו התביעות הראשוניות לדמי אבטלה שנותרו בהתאם לצפי ללא שינוי בשבוע החולף על 265 אלף. 

עוד פורסמו נתוני ההזמנות למוצרים בני קיימא (Durable goods) לחודש פברואר, שירדו 2.8% בפברואר, טיפה פחות מהצפי לירידה של 2.9% לאחר עלייה של 4.9% בחודש הקודם. 

מחר אמנם לא יתקיים מסחר בארה"ב, אבל כן תפורסם הקריאה השלישית של התמ"ג לרבעון הרביעי שצפויה להצביע על צמיחה של 1% בכלכלת ארה"ב.

המדדים בוול סטריט סגרו בירידה שבועית קלה. יום המסחר הבא יתקיים רק ביום שני. ה-S&P500 מחק את העליות שרשם מתחילת השנה והדאו ג'ונס עדיין בתשואה חיובית מזערית ל-2016. 

באירופה ובאסיה נרשמות היום ירידות חדות, בתגובה לירידות של עד 2.3% במחירי הנפט מתחת ל-40 דולר לחבית, וכן לספקולציות לפיהן הפד יעלה את הריביות מוקדם מהצפוי ואולי כבר בחודש הבא. 

מניות האנרגיה ריכזו עניין רב היום על רקע ירידת מחירי הנפט. נציין את אקסון מובייל , שברון , צ'ספיק , וגם ריינג' ריסורסס ,  טראנסאושן  ועוד. 

יאהו  נסחרה על רקע דיווחים כי קרן הגידור Starboard Value LP מתכננת להדיח את כל הדירקטוריון. 

החברות שדיווחו על התוצאות הכספיות: חברת  סיגנט ג'ולרס , חברת  Winnebago Industries (סימול  WGO), ו- Finish Line (סימול FINL).