משרד הפרסום ענבר-מרחב ממזג לתוכו את פוקס-גורן-גלעדי

המהלך אמור להפוך את המשרד הממוזג לחבר במועדון 10 משרדי הפרסום הגדולים

חן ענבר / צילום: איל יצהר
חן ענבר / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום ענבר-מרחב G ממשיך באסטרטגיה של מיזוגים ורכישות כדרך לגדול: ל"גלובס" נודע כי המשרד ימזג לתוכו את פעילות משרד הפרסום פוקס-גורן-גלעדי. היקף הפעילות הריאלי של המשרד הוא כ 20 מיליון שקל, והנכס העיקרי שלו הוא תקציבי הפרסום של קבוצת אשטרום.

כפי שנחשף ב"גלובס", על רקע טלטלה אישית במשרד פוקס-גורן-גלעדי פרשו לאחרונה איש הקריאייטיב גיא גורן והפרסומאי אדי פוקס, והמשרד נותר עתה תחת ניהולו הבלעדי של עמית גורן. 

משרד פוקס-גורן-גלעדי הוקם על-ידי אדי פוקס ועמית גורן - שני פרסומאים הנשואים לבנות משפחת נוסבאום, אשר מחזיקה במניות בקבוצת אשטרום. הקשר המשפחתי תרם באופן טבעי להגדלת הפעילות של המשרד, שתקציבי העוגן שלו הם אשטרום ואשדר (מקבוצת אשטרום). לקוחות נוספים של המשרד הם רולטיים מלונות טמרס סקאל, דיוויד שילד ועוד, שיטופלו מהיום בענבר-מרחב G. 

אין זאת הפעם הראשונה בה גדל משרד הפרסום ענבר-מרחב באמצעות מיזוגים ורכישות. בין הצעדים שנקט המשרד בכיוון זה ניתן להזכיר את המהלך בו מוזג לתוכו משרד לין&לין בהמשך מכירת מניות לקבוצת G שבבעלות איל ויפית גרינברג; וההסכם עם ארד תקשורת במסגרתו הועבר מהם לענבר-מרחב הייצוג של הבוכנות הבינלאומית יורו.

חן ענבר, מבעלי ענבר-מרחב G, אישר את הידיעה ומסר בתגובה כי הצעד מהווה מדרגה נוספת בהתפתחות החברה. לדבריו, "הגדילה המואצת הופכת אותנו לגורם משמעותי יותר בענף הפרסום בארץ. גדילה באמצעת מיזוג חברה לתוך פעילותנו היא חלק משמעותי מאסטרטגית הצמיחה הגלובלית של קבוצת HAVAS אותה אנו מייצגים בישראל" אומר ענבר. 

יצוין כי המהלך אמור להפוך את המשרד לחבר במועדון 10 המשרדים הגדולים.