יעד חדש: חופשת הכול כלול בריזורט חדש שמעורר הדים

בקתה חלומית על הים עם רצפה שקופה, בריכה פרטית, משרת אישי 24/7 וסירה שתיקח אתכם לכל יעד בסביבה ■ הכירו את "מונטגו ביי"- ריזורט אקסקלוסיבי במיוחד בג'מייקה שמעורר הדים ועתיד להיפתח בקרוב

תיירות ריזורט בגמייקה / צילום: מתוך וואלה ניוז
תיירות ריזורט בגמייקה / צילום: מתוך וואלה ניוז

בחופשת הפסח הקרובה לא תוכלו להיות פה, אבל למה שלא תציצו למקום המדובר הבא שייפתח עוד השנה באיים הקאריביים? תכירו את ריזורט הכול כלול מונטגו ביי (Montego Bay) מרשת סנדלס (Sandals) הנמצא בג'מייקה, שלאחרונה הצטייד בבקתות עץ נהדרות השוכנות ממש מעל מי הטורקיז של ים הטורקיז המוכר.

הצילומים שפרסמה רשת הריזורטים העולמית באתר שלה מספקים הצצה ל"צעקה האחרונה" שלה בכל הנוגע לחופשה בריזורט הג'מייקני. מדובר בחופשה חלומית שבה יש כל מה שצריך כדי ליהנות ממיטב הפינוקים שיש בנופש בטן-גב.

נתחיל בעיצוב הבקתה, שחלק מהרצפה שלה שקופה, וניתן לראות ממש את המים התכולים הנשקפים מהסלון ודגים שוחים ממש מתחתיכם. מעבר לכך הבקתה מצוידת בבריכה חיצונית פרטית, ערסל זוגי מעל המים ואמבט חם (הוט טאב).

לדברי הרשת, מדובר בבקתות מעל המים הראשונות מסוגן בים הקאריבי, כשהאורחים יכולים ליהנות גם משיט בסירות שייקחו אותם הלוך ושוב מהריזורט אל אתרים אחרים. בנוסף, משרת אישי (באטלר) יהיה לשירותם של האורחים ויספק את כל אשר יחפצו.

אז מתאים לכם? כל מה שאתם צריכים זה רק 4,000 דולר ללילה, ואתם יכולים להתפנק כמו מלכים בנופש החלומי והפרטי שלכם.

את ההזמנות אפשר לבצע כבר עכשיו, אבל פתיחת הבקתות בריזורט תתחיל בחודש נובמבר הקרוב, אז יש לכם לא מעט זמן כדאי להתחיל ולחסוך.