מטורף: הצצה לחתונה היקרה אי-פעם - בעלות של מיליארד דולר

מהופעות פרטיות של ג'ניפר לופז, סטינג ואנריקה איגלסיאס, דרך אולם שהכיל מכל הבא ליד ועד שמלת חתונה שלא רואים בכל יום ■ הצצה לחתונה היקרה ביותר אי-פעם, שנערכה השבוע

כלה חתונת מיליארדר / צילום: רויטרס
כלה חתונת מיליארדר / צילום: רויטרס

הופעות פרטיות של ג'ניפר לופז, סטינג ואנריקה איגלסיאס, עוגה בגובה 9 קומות ושמלת חתונה בשווי 25 אלף דולר - אלה הם רק חלק מהדברים שנצפו בחתונתם המפוארת של סייד גוצ'רייב בן ה-28, וחדיג'ה אוזאחובס, סטודנטית לרפואת שיניים בת 20 באוניברסיטת מוסקבה.

החתונה, שעלותה נאמדת בסכום חסר תקדים של מיליארד דולר, פי 31,623 מחתונה ממוצעת בישראל, מומנה על-ידי אביו של החתן, אוליגרך הנפט הקזחי מיכאיל גוצ'רייב. לפי מגזין "פורבס", הונו של ג'וצרייב מוערך ב-6.2 מיליארד דולר, הוא מחזיק ב- 2 חברות נפט, ורק בשנה האחרונה הוא הוציא כמיליארד וחצי דולר על רכישת בנקים, קרנות פנסיה, שדות נפט, מפעלים, חברות נדל"ן ואפילו תחנת רדיו רוסית.

בתמונות ובסרטונים שצילמו חלק מ-600 המוזמנים שהגיעו לאירוע הנוצץ ניתן לראות פרחים ורודים ולבנים משתלשלים מהתקרה ויוצרים מבני ענק בתוך האולם המפואר, עוגת חתונה ענקית שעל ראשה מתנוסס חצי סהר, וכמובן את הכלה שלבשה שמלה שנתפרה בעבודת יד בפריז במשקל 11 קילוגרם.

ואם חשבתם שהזוג המאושר יסתפק בחתונה בעלות של מיליארד דולר, תחשבו שוב. הזוג הטרי אמור לחגוג בלונדון בקרוב במסיבה פרטית בהשתתפות אלטון ג'ון וביונסה.