5,000 דולר ללילה: מלון בוטיק חדש ומרהיב לעשירים בלבד

הכירו את המצודה הימית המרהיבה מימי נפוליאון שהפכה למלון בוטיק מהיקרים בעולם - הוא מבודד מהעולם, יש בו מקום ל-18 אורחים בלבד, והדרך היחידה להגיע אליו היא באמצעות סירה ■ קבלו הצצה מבפנים

מלון בוטיק, מלון יוקרה, מבצר ימי, Spitbank Fort, / צילום: וידאו
מלון בוטיק, מלון יוקרה, מבצר ימי, Spitbank Fort, / צילום: וידאו

הדבר העגול הזה באמצע הים, ליד נמל פורטסמות' באנגליה, הוא מצודה בת 157 שנים. יותר נכון - זו הייתה מצודה, ועכשיו מדובר במלון יוקרתי צף. היא נבנתה בשנת 1859 כדי להגן על בריטניה מפלישה של צבאו של נפוליאון השלישי, אבל למרות ההשקעה העצומה והמיקום האסטרטגי, המצודה הזאת מעולם לא הייתה בשימוש. 

בשנת 2012 מישהו הרים את הכפפה של הלוקיישן היחודי והלא מנוצל הזה והפך אותו למלון בוטיק בשם Spitbank Fort, בו יש מקום ל-18 אורחים בלבד - ממש אי פרטי נטול חופים ציוריים. נכון, הוא מנותק מהעולם, והדרך להגיע אליו היא באמצעות סירה או אופנוע ים, אבל זה לא אומר שיהיה לכם משעמם שם.

מלבד תחושות נופש ופינוק בלתי נגמרות תוכלו למצוא שם בריכה זעירה, סאונה, מרתף יינות לבנים ושמפניות, ספרייה, ספא, חדר משחקים וגם מתקן בו אפשר לעשות קומזיץ. חוץ ממספר החדרים הקטן והאקסקלוסיבי, המקום מתאפיין בחדרים עצומים בגודלם עם נוף לים כמובן ובעיצוב פנים יוקרתי.

למי ממכם שמתעניין, כל חדר מושכר תמורת 5,000 ליש"ט, כלומר כ-27,500 שקל ללילה.