המפרק מבקש למכור את רהיטי אור סיטי של ענבל אור ב-74 אלף ש'

מדובר במחיר הנמוך מהערכת השמאי לרהיטים, שהעריכה את מחירם ב-84 אלף שקל ■ המפרק: "חייבים למכור עכשיו כדי לפנות את המשרדים ולהיפטר מ-80 אלף שקל דמי שכירות"

עוד איתן ארז / צילום:איל יצהר
עוד איתן ארז / צילום:איל יצהר

לעו"ד איתן ארז, המפרק הזמני של חברת אור סיטי נדל"ן, היה היום יום פעיל במיוחד: לאחר שקיבל לידיו סוף-סוף את מפתחות הריינג'רובר של ענבל אור והגיש בקשה המורה לה להחזיר תכשיטים במאות אלפי שקלים, ארז מבקש היום (ג') אחר-הצהריים מבית המשפט לאשר את מכירת הריהוט והציוד של אור סיטי נדל"ן לחברת קיוביק דיזיין תמורת 74 אלף שקל.

עו"ד ארז מודה, בבקשתו לבית המשפט, כי סכום המכירה נמוך מעט מהערכת השמאים לרהיטים, אולם טוען כי עדיף למכרם גם כך, מאחר שאור סיטי חייבת להתפנות ממשרדיה במרכז עזריאלי, המשתרעים על כ-527 מ"ר בדמי שכירות של כ-120 שקל למ"ר, בעלות של כ-80 אלף שקל בחודש.

לפי עו"ד ארז, גובה יתר ההצעות עמד בממוצע על 50 אלף שקל בלבד. בסיום ההתמחרות לא שיפר אף מציע את הצעתו, כך שההצעה הזוכה הייתה הצעתה של קיוביק דיזיין, שעמדה כאמור על סך 74 אלף שקל. השמאי, אגב, העריך את שווי הרהיטים ב-84 אלף שקל.

לפי המפרק, אם הרהיטים לא יימכרו, יעלה פינויים לא פחות מ-8,000 שקל, מאחר שמדובר בכ-20 שולחנות משרדיים גדולים, יותר מ-50 כיסאות משרדים שונים וכ-30 ארונות מדפים - כל זאת בהובלה מורכבת מהקומה ה-21 במשרדי עזריאלי.

עו"ד ארז מציין בבקשתו כי בנק מזרחי-טפחות, שהינו בעל שיעבוד שוטף, נתן את הסכמתו למבוקש בבקשה.