ליברמן תובע את אור הלר: "אמר שאני הדלפתי את הדוח על צוק איתן"

יו"ר ישראל ביתנו טוען בתביעת לשון הרע בסך 140 אלף שקל כי כתב חדשות 10 פגע בשמו הטוב כשאמר בשידור כי "מי שהדליף את דוח המבקר זה ליברמן, כדי לפגוע פוליטית בנתניהו וביעלון"

אביגדור ליברמן ואור הלר/ צילומים: תמר מצפי ויוסי כהן
אביגדור ליברמן ואור הלר/ צילומים: תמר מצפי ויוסי כהן

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הגיש לבית המשפט השלום בירושלים תביעה נגד כתב חדשות 10 אור הלר בגין הוצאת לשון הרע. זאת לאחר שהלר רמז בשידור כי ליברמן הוא זה שהדליף את טיוטת דוח מבקר המדינה אודות מבצע "צוק איתן".

התביעה מגיעה לאחר שכבר נשלח מכתב מטעם עורך דינו של ליברמן לחדשות 10 בבקשה להתנצלות, אולם שם סירבו לחזור בהם מהדברים שנאמרו בתוכנית "שישי".

"מי שהדליף את הדוח הזה זה אביגדור ליברמן, כדי לפגוע פוליטית בנתניהו וביעלון, אולי לרשת אותו גם בתור שר ביטחון", אמר הלר בדיווח שלו ששודר ב-6 במאי, והוסיף כי "איווט ליברמן לחלוטין מסומן כמדליף של הדוח הזה".

על-פי הודעת דובר ישראל ביתנו, התביעה היא על סף 140 אלף שקל, אשר אם התביעה תגיע לכדי משפט, ואם ליברמן יזכה בה, ייתרמו לאגודה למען החייל.

ליברמן גם דורש מהלר התנצלות, לאחר שלדבריו הפרסום פגע בשמו הטוב.

מחדשות 10 נמסר כי "אור הלר פרסם דברים בשם גורמים בכירים במערכת הביטחון, שהצביעו על ליברמן כמדליף חלקים מהדוח. בשידור הובאה תגובתו הנרחבת של ליברמן".