סמארטפון הדגל החדש של וואווי יעלה 2,599 שקל בישראל

גולת הכותרת של הסמארטפון P9, שהושק רשמית היום, היא שיתוף-הפעולה עם מותג הצילום היוקרתי לייקה ■ חברת הסלולר הסינית תסבסד את הפרשי המיסוי כחלק ממאמציה להרחבת האחיזה בשוק הישראלי

יצרנית הסלולר הסינית וואווי (Huawei) משיקה היום (ד') באופן רשמי את סמארטפון הדגל החדש שלה - P9. מחירו של המכשיר יעמוד על 2,599 שקל, ובפועל ניתן יהיה למצוא אותו בתוך ימים ספורים בחברות פלאפון, פרטנר והוט מובייל וברשתות הפרטיות. האח הגדול יותר של המכשיר בדגם הפלוס יגיע לישראל בעוד חודש וחצי, ומחירו טרם פורסם. 

גולת הכותרת של ה-P9 היא שיתוף-הפעולה של החברה עם מותג הצילום היוקרתי לייקה, שבעזרתו מתכוונת החברה להתקרב לחברות המובילות את שוק הסמארטפונים בארץ ובעולם - אפל, סמסונג ו-LG. השת"פ הזה מאפשר הטמעת פונקציות של מצלמה מקצועית בסמארטפון החדש.

זו הסיבה שגם בישראל בחרה היצרנית הסינית להראות שוב ושוב את יכולות הצילום של המכשיר שאינן נופלות מאיכויות המתחרות לדבריה, וגם כאן היא גייסה שורה של צלמים שהציגו צילומים שצולמו במכשיר ונראו בהחלט באיכות שעין של משתמש ממוצע ומעלה לא תוכל להבחין בהבדלים לעומת מובילי השוק.

קובי כליף, מנכ"ל הפעילות בישראל, אמר במסיבת העיתונאים כי המכשיר מושק בכל העולם באותו המחיר, וכי הענקית הסינית בישראל מסבסדת את הפרשי המיסוי כחלק מהמטרה שלה להגדיל את נתח השוק בישראל.