מוצר חדש של גוגל: הטכנולוגיה נכנסת לתוך הבגדים שלנו

במסגרת פרויקט Jacquard, ששם לו למטרה לשלב טכנולוגיה בבגדים אותם אנחנו לובשים, חשפה השבוע גוגל ג'קט חכם שמאפשר לשלוט בסמארטפון בעזרת מחוות יד בלבד ■ צפו בווידאו

 

 

במהלך כנס המפתחים של גוגל שנערך השבוע בסאן פרנסיסקו, ענקית הטכנולוגיה חשפה את החידושים בפרויקט Jacquard, ששם לו למטרה לשלב טכנולוגיה בבגדים שאנחנו לובשים. על-מנת להגיע לקהל הרחב, גוגל חברה ליצרנית הג'ינס לווי'ס והציגה קונספט לג'קט Jacquard, שצפוי להגיע לחנויות במהלך 2017.

בליבת הטכנולוגיה תמצאו בד שנתפר במיוחד עם חוטים מוליכי חשמל, שמאפשרים לבגד להפוך למשטח מגע אינטראקטיבי. ג'קט ה-Jacquard של ליווי'ס כולל משטח כזה בקצה של אחד השרוולים.

משטח המגע עצמו מופעל באמצעות תג שמתחבר לחפתים של הג'קט ונטען דרך שקע USB. התג מצויד בתאורת לד שמשנה צבעים בהתאם לפעולות השונות שתבצעו, ומסונכרן עם אפליקציית מובייל ייעודית, שמאפשרת לכם לקבוע את מחוות היד הספציפית לכל פעולה כגון מענה למסרון או לשיחת טלפון.

על-פי ליווי'ס, ג'קט ה-Jacquard צפוי להימכר במחיר דומה לשאר הג'קטים של ליווי'ס, כלומר בין 148 ל-178 דולר ליחידה, כאשר המטרה של גוגל היא להרחיב את השימוש בטכנולוגיה לבישה למותגים רבים נוספים.