רמי לוי: עלייה ברווחי הרבעון הראשון שהסתכמו בכ-21 מיליון ש'

הכנסות הרשת הסתכמו בכמיליארד שקל, לעומת 944 מיליון ברבעון המקביל ■ ההכנסות מחנויות זהות ירדו בכ-2%

רמי לוי בדיון על מגה / צילום: תמר מצפי
רמי לוי בדיון על מגה / צילום: תמר מצפי

הכנסות רשת רמי לוי  הסתכמו ברבעון הראשון של 2016 בכמיליארד שקל - כך עולה מדוחות הרבעון הראשון שפרסמה החברה. ההכנסות גבוהות בכ-6% מהכנסות הרבעון המקביל, והן מיוחסות לסניפים חדשים שפתחה הרשת ברבעון החולף. ההכנסות מחנויות זהות ירדו בכ-2%, כשברמי לוי מציינים כי הירידה נובעת מהפחתת מחירים שנועדה לשמור על מיצובה של החברה כזולה.

הרווח הגולמי של החברה הסתכם בכ-223 מיליון שקל, לעומת רווחים של כ-195 מיליון שקל, כשברמי לוי מציינים כי יבוא הבשר העצמאי שעשתה החברה שיפר את רווחיה מתחום זה.

הרווח התפעולי של החברה הסתכם בכ-30 מיליון שקל, לעומת 23.6 מיליון שקל ברבעון המקביל; והרווח הנקי עמד על 21.3 מיליון שקל, לעומת 19.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.

מרמי לוי נמסר כי "ברבעון הראשון של 2016 המשיכה הרשת להגדיל את היקפי פעילותה ואת קהל לקוחותיה, הן בזכות העובדה שהמשכנו לשמור על סל המוצרים הזול ביותר לצרכן, והן הודות לסניפים החדשים שפתחנו במהלך השנה ולסניפים שרכשנו מרשת you. רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה לראות בלקוחותיה את הבסיס להצלחתה העסקית, ולכן תמשיך להציע להם את הסל הזול בישראל, שלא על חשבון איכות ושירות, גם במחיר של ויתור על חלק מרווחיה".