אאוטבריין: לירון אברהם - האחראי על פעילות העסקית בישראל

אברהם שימש כמשנה למנכ"לית אתר סלונה, וניהל את מוקדי הסחר ב"הארץ" ו"דה מרקר" ■  איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין: "אנחנו בתקופה נפלאה"

אאוטבריין, המספקת פלטפורמת המלצות תוכן לאתרים, מינתה את לירון אברהם לאחראי על פעילות העסקית של החברה בישראל. 

אברהם כיהן ב-15 השנים האחרונות בתפקידים בכירים בתחום המסחר והתוכן השיווקי במדיה בישראל. בין השאר, הוא שימש כמשנה למנכ"לית אתר סלונה, וניהל את מוקדי הסחר ב"הארץ" ו"דה מרקר".

כמו כן, הודיעה אאוטבריין כי עידו ירושלמי, מנהל הפיתוח העסקי אזורי של אאוטבריין במזרח אירופה, המזה"ת ואפריקה, יקודם לתפקיד מנהל תפעול בינלאומי. בחודש שעבר צירפה החברה לשורותיה את סופי מלניק אמיתי, לתפקיד מנהלת השיווק הבינ"ל של אאוטבריין.

"שחקן חיזוק מעולה"

איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין אינטרנשיונל: "אנו נמצאים בתקופה נפלאה עם שימת דגש רבה על ההון האנושי בחברה. לירון אברהם הוא שחקן חיזוק מעולה עבור אאוטבריין לאור היכולות הרבות שהפגין בקריירה שלו, וכן הבנתו העמוקה של נושא התוכן. לשדרת הניהול הישראלית ישנה השפעה מכרעת על צמיחת החברה ברמה הגלובאלית, ואנו בטוחים כי תרומתו של לירון תהיה גדולה וחשובה. אני מאחל לו ולעידו ירושלמי הצלחה רבה".

לירון אברהם: "מהפכת התוכן הדיגיטלי רק החלה ואני רואה פוטנציאל אדיר במודל העסקי של אאוטבריין בפרט, ושל תוכן דיגיטלי בכלל".