אחרי הוט: הרצל עוזר השקיע 1.5 מיליון דולר בסטארט-אפ

מנכ"ל ויו"ר הוט לשעבר הקים סטארט-אפ בתחום הסייבר ■ המערכת מיועדת לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד

הרצל עוזר / צילום: איל יצהר
הרצל עוזר / צילום: איל יצהר

יש חיים אחרי הוט: מנכ"ל ויו"ר הוט לשעבר, הרצל עוזר, הקים סטארט-אפ בתחום הסייבר: סייבר 2.0. עוזר מוביל את המיזם החדש ביחד עם היזם ארז קפלן, ולאחרונה הציג אותו בכנס פומבי שערכה חברת בינת, ושם זכה הפרויקט החדש להתעניינות רבה.

מאז עזב עוזר את תפקידו בהוט לפני כשנתיים הוא חזר לתפקיד פעיל בחברת אולג'ובס, וזאת לצד פעילויות התנדבותיות שהוא עושה כגון יו"ר חבר הנאמנים של המכללה למינהל, וסיוע לבית איזי שפירא. לאחרונה החליט להיכנס לתחום הסייבר וייסד את החברה ביחד עם ארז קפלן. כרגע החברה לא מתכוונת לצאת לגיוס הון נוסף, והיא עובדת בעיקר על ניסויים בכמה חברות לבחינת המוצר.

המערכת מיועדת לכולם, קרי לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. בארגונים קטנים מתקינה החברה קליינט בכל מחשב, ואת הסרבר היא מספקת דרך הענן. בארגונים בינוניים וגדולים מותקן הפתרון בסרבר של הארגון. לדברי עוזר עד כה רשמה החברה 4 פטנטים שונים למערכת.

לדברי עוזר, התקנה ראשונית של המערכת בארגון תגלה, תחסום, ותעצור את כל התוכנות הזדוניות הלא ידועות שקיימות ברשת, והיא עושה זאת על ידי ערבול והצפנה של הפורטים בין המחשבים, באמצעות אלגוריתם מבוסס זמן. בשלב הראשון הושקעו במיזם 1.5 מיליון דולר.