עדן ספרינגס, החברה האם של מי עדן, נמכרת ב-2 מיליארד שקל

הרוכשת היא חברת קוט האמריקאית, שמייצאת תרכיזים ליצירת משקאות קלים ליותר מ-50 מדינות

יצרנית המשקאות הקלים האמריקאית קוט (Cott) רוכשת את פעילות עדן ספרינגס, חברת-האם של מי עדן, תמורת 535 מיליון דולר שהם כ-2 מיליארד שקל. החברה הממוזגת תהיה פלטפורמת פתרונות המים והקפה המובילה בעולם.

לקוט, שמעסיקה יותר מ-9,500 עובדים, יש פעילות ייצור ברחבי ארה"ב, קנדה, מקסיקו ובריטניה. החברה מייצאת תרכיזים ליצירת משקאות קלים ליותר מ-50 מדינות. עם השלמת העסקה יעמוד מחזור העסקים של החברה על כ-3.5 מיליארד דולר.

הנהלת עדן ספרינגס, בראשות המנכ"ל רענן זילברמן, ימשיכו להוביל את עדן ולפתחה תוך התמקדות בהשקעות בצמיחה אורגנית, פיתוח מוצרים חדשים וברכישות של חברות משלימות באירופה ובישראל לתחומי העסקים של החברה.

השלמת העסקה צפויה להתבצע במהלך הרבעון השלישי של 2016, והיא מותנת במספר תנאים מתלים נהוגים (ביניהם אישורים רגולטוריים) והתאמת מחיר העסקה.

לעדן ספרינגס, חברת-האם של מי עדן ישראל, יש בסיס לקוחות המונה מעל ל-800 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ב-18 מדינות, עם כמיליון מכונות מים וקפה. החברה מעסיקה יותר מ-3,200 עובדים, והיא מנהלת פעילות בישראל ובאירופה, הכוללת 28 מפעלי ייצור, 150 סניפים וציי של יותר מ-1,150 רכבי שירות.