עירום נגד טראמפ: קמפיין בוטה חדש מעורר סערה בארה"ב

קמפיין חדש בשם "Tramps against Trump" שעלה לאחרונה מעורר סערה בארה"ב: המטרה - למנוע מטראמפ לזכות בבחירות לנשיאות ■ האמצעי - תמונות עירום פרובוקטיביות שיישלחו למי שיצביעו נגדו

קמפיין פרובוקטיבי נגד דונלד טראמפ Tramps against Trump / צילום: וידאו
קמפיין פרובוקטיבי נגד דונלד טראמפ Tramps against Trump / צילום: וידאו

למועמד הרפובליקני המסתמן לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, יש אויב חדש וקשוח במיוחד: עובדות תעשיית הפורנו האמריקנית, ונשים נוספות שהחליטו להצטרף לקמפיין "שרמוטות נגד טראמפ" (Tramps against Trump), הצובר תאוצה ברשת.

כללי הקמפיין פשוטים: הנשים המשתתפות בו מבקשות כי מצביעים פוטנציאליים (כרגע לבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית, ולאחר מכן גם לבחירות לנשיאות) ישלחו להן תמונות שלהם בקלפי, מצביעים לכל מועמד שאיננו דונלד טראמפ; בתמורה לכך המצביעים נגד טראמפ יקבלו במייל תמונת עירום של אחת הנשים המשתתפות.

גרסה מצונזרת של הצילום תעלה במקביל לבלוג האינטרנט הרשמי של "שרמוטות נגד טראמפ", שם כלל הגולשים יוכלו לצפות בה. הנשים הפעילו גם חשבון אינסטגרם, אך זה נסגר בטענה כי תמונות העירום שהתפרסמו בו חורגות מכללי הרשת החברתית.

מטרת המאמץ הזה, כפי שאתם בוודאי יכולים לנחש, היא למנוע מטראמפ לזכות בבחירות לנשיאות בשל התבטאויותיו השוביניסטיות וחשש של העובדות בתעשיית המין כי הממשל בהנהגתו ינהג במדיניות שמרנית ופוריטנית. "לכל מי שיבחר לנשיאות תהיה השפעה ישירה על מה שנוכל או לא נוכל לעשות עם הגוף שלנו", הסבירה ג'סיקה רביט, אחת ממובילות הקמפיין. "בעבור כוכבות הפורנו, הבחירות האלה חשובות במיוחד".