צפו: מוצר ביתי חדש וזול יספק לכם מידע קריטי על בריאותכם

כך נראה הדור הבא של המשקלים הביתיים: הצצה למוצר חדש בשוק שעושה שימוש בשיטה שנקראת Pulse Wave Velocity, ומבצע בתוך שניות שלל בדיקות ומדדים חשובים בגוף שלכם ■ צפו בוידאו

חברת ווטאין השיקה השבוע את "הבודי קרדיו" - משקל אלקטרוני, שבניגוד למשקלים אחרים בשוק שמסתפקים במדידת משקלכם, יספק לכם תמונה מלאה של מצב בריאותכם, וישלח את הנתונים הישר אל אפליקציה ייעודית בסמארטפון שמציעה לכם מעקב לאורך זמן.

ייחודו של הבודי קרדיו טמון ביכולת לאתר בעיות בגוף שנובעות כתוצאה מלחץ דם גבוה, עודף כולסטרול ומדדים נוספים שעשויים להשפיע על פעילות הלב. בנוסף, מכשיר השקילה החדש מספק מידע מפורט גם על מאסת השריר מתוך מאסת הגוף הכוללת, קצב הלב, אחוז השומן בדם ועוד.

כדי לאסוף את כל הנתונים הללו נעזר המכשיר בשיטה שנקראת "פולס וויב ולוסיטי", שבה נעשה עד כה שימוש בעיקר בבתי חולים, לצורך ניטור מצבם של חולים אשר אובחנו כבעלי לחץ דם גבוה או בעלי מחלה כרונית אחרת.

הבודי קרדיו נעזר בחישנים מיוחדים שיודעים לזהות מתי דם מגיע מאבי העורקים אל כלי הדם בכפות הרגליים. המכשיר מנתח את הנתונים ביחס לגובהו של האדם שעומד על המשקל, כשההליך כולו לוקח כ-15 שניות.

עוביו של המשקל הוא שבעה מילימטרים בלבד, והוא מוצע בצבעים של שחור ולבן. ניתן לרכוש אותו באתר החברה בתמורה ל-180 דולרים ליחידה, כשגרסה פשוטה יותר של המכשיר בשם "באדי", אשר מספקת את כל הנתונים למעט אלה הקשורים בכלי הדם, נמכרת תמורת 130 דולרים.