נחטף כמו לחמניות: המוצר הזה הפך ללהיט ענק ברשת

גייס כמיליון דולר במכירה מוקדמת עוד בטרם הושק רשמית: הכירו את Knocki - פיתוח חדש שמאפשר להפוך כל משטח בבית לנקודת שליטה במכשירים אלקטרונים, והכל באמצעות נקישות והקשות

קמפיין חדש בקיקסטארטר בשם Knocki זוכה להצלחה מסחררת. הוא הצליח להגיע ליעד הגיוס של 35 אלף דולר בתוך שעה, ונכון לכתיבת שורות אלו, 11 ימים לפני סיום הקמפיין, הוא כבר גייס 925 אלף דולר. מה שגרם לגולשים להשקיע את כספם ב-Knocki, הוא ההבטחה למכשיר, שיכול להפוך כל משטח בבית לנקודת שליטה בגאד'טים ומכשירים חכמים. כל עוד אתם מחברים המכשיר לשולחן במטבח, למדף או לקיר, הוא יוכל לזהות עד 10 תבניות של הקשות ונקישות.

כך לדוגמא, שלוש נקישות מהירות על הקיר יכולות לפתוח את הדלק ושתי נקישות יפעילו את הדוד. שתי הקשות איטיות על דופן המיטה יכולה להפעיל את מכונת הקפה כשאתם עדיים שוכבים במיטה, ודפיקה על הדלת יכולה לשלוח לכם מסרון לסמארטפון שמישהו קפץ לביקור. המכשיר משתמש בטכנולוגיה שאינה אקוסטית, כך שהוא אינו מתבלבל עם רעשי רקע.

בנוסף, חברת Swan Solusions מטקסס שפיתחה את המכשיר טוענת כי הוא מסוגל להבחין בין ויברציות אקראיות לנקישות מכוונות. Knocki עובד עם מוצרים כמו Nest, Wemo, ו Samsung Smartthings ועם אפליקציות כמו spotify ו-gmail. אבל גם אם הבית שלכם לא רווי טכנולוגיה, עדיין תוכלו להיעזר במכשיר כזה על מנת לשלוט בטלפון, ברמקולים ובשעונים מעוררים המחוברים ל-WiFi. אם אתם רוצים להפוך את הבית שלכם לחכם באמת, תוכלו לרכוש את Knocki דרך קיקסטארטר תמורת 79 דולר, כלומר כ-305 שקלים, והוא ישלח אליכם בדצמבר 2016.