קיריל קוזיול מונה למהנדס עיריית ראשון לציון

קוזיול, שייכנס לתפקידו החדש בחודשים הקרובים, כיהן בשנים האחרונות כמהנדס עיריית נס ציונה וכאדריכל העיר ■ הוא נבחר לתפקיד פה אחד

 תחנת אוטובוס בראשון לציון מערב. אין צל / צילום: מירב מורן
תחנת אוטובוס בראשון לציון מערב. אין צל / צילום: מירב מורן

חילופי מהנדסי ערים בעיריית ראשון לציון. קיריל קוזיול (51) מונה לתפקיד מהנדס העיר החדש במקומו של אדריכל אלי יהלום, שפורש לאחר שש שנים בתפקיד. קוזיול, שייכנס לתפקידו החדש בחודשים הקרובים, כיהן בשנים האחרונות כמהנדס עיריית נס ציונה וכאדריכל העיר כמו גם מנהל מחלקת תכנון עיר בעיריית הרצליה.

קוזיול, נשוי ואב לשלושה ילדים, תושב כפר סבא, נבחר פה אחד לתפקיד. הוא יליד מינסק, עלה לארץ בגיל 8, ובוגר המגמה הריאלית בבית הספר הריאלי בחיפה. בשנת 1991 סיים בהצטיינות את לימודי הארכיטקטורה בטכניון והוסמך לאדריכל רישוי. קוזיול מכהן ב-25 השנים האחרונות כאדריכל בתפקידים שונים תוך התמקדות במגזר הציבורי. בשנות ה-90 עסק בתכנון מרחבים ציבוריים במרכז העיר ירושלים, ובקידום פרויקטים ציבוריים במשרד הבינוי והשיכון ובמינהל מקרקעי ישראל (מחוז ירושלים).

"אני מודה לראש העירייה ולצוות ועדת הבחירה אשר החליטו להעניק לי את ההזדמנות לעבוד בעיר מרתקת כמו ראשון לציון", כך אמר קוזיול היום, "האתגרים רבים וגדולים ואני שש לקראתם. ברור לי שאני נכנס לנעליים גדולות, אבל אין לי ספק שבזכות הצוות המקצועי המעולה במנהל הנדסה המעבר יהיה חלק".

המהנדס היוצא, אלי יהלום, שפונה למגזר הפרטי, אמר: "בשלב הזה של חיי אני חש שזהו הזמן המתאים עבורי להגשים עוד חלום, ולכן בחרתי להמשיך לתפקיד מאתגר חדש. אני מבקש להודות לכולם שותפיי בעירייה על תקופה מלאת עשייה. אני מאחל הצלחה למהנדס הנכנס קיריל".

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אמר: "אני מבקש להודות למהנדס היוצא אלי יהלום על תרומתו המשמעותית לעשייה בעיר ומאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה. אני מברך את קיריל על בחירתו לתפקיד ומשוכנע שניסיונו ויכולותיו יסייעו לראשון לציון בשורה ארוכה של אתגרים הניצבים בפנינו".