DRS ותעש ימכרו גשרי סער לארה"ב בהיקף של 400 מיליון דולר

זכתה ביחד עם החברה האמריקאית DRS בחוזה רב-שנתי לייצור ואספקה של מאות מערכות שיגור לגשרי סער, שיינשאו בטנקים מסוג אברמס המשמשים את צבא ארה"ב

בזמן שהמדינה מתברברת מסביב למכירת תעש, החברה ממשיכה לבסס את פעילותה בשוק האמריקאי ומציגה בשבועות שורה של עסקאות והתקשרויות עם צבא ארה"ב וגופים ביטחוניים אחרים. היום (ד') הודיעה תעש כי זכתה ביחד עם החברה האמריקאית DRS בחוזה רב-שנתי לייצור ואספקה של מאות מערכות שיגור לגשרי סער, שיינשאו בטנקים מסוג אברמס המשמשים את צבא ארה"ב. מדובר בחוזה שהיקפו כ-400 מיליון דולר ובתעש אומרים כי קיימת אופציה להגדילו, תוך אספקה של מאות מערכות שיגור לגשרי סער נוספים.

מדובר במערכות שיגור המאפשרות לצוותים בטנקי אברמס לפרוס במהירות גשרי סער- תוך התגברות על מכשולים מלאכותיים וטבעיים שעומדים בדרכם בשדות קרב ותחת אש. תכנון המשגר נעשה במשותף לתעש ול-DRS. ההחלטה של צבא ארה"ב התקבלה לאחר שמערכות השיגור של גשרים אלה נוסו בשלוש השנים האחרונות במתארי קרב שונים.

באחרונה דיווחה תעש כי תמכור לצבא האמריקאי מערכות להגנה אקטיבית מסוג חץ דרבן - שיותקנו על טנקים ונגמ"שים בהיקף של מאות מיליוני דולרים; נורי הטעייה לכלי טייס ופצצות מרגמה מדויקות. אתמול דווח כי החברה התקשרה עם שלושה מפיצים מרכזיים בארה"ב למכירה של תחמושת פרימיום לספורטאים, אימוני ירי במטווחים ולציידים.