הצצה למסעדה חדשה שהפכה ללהיט ענק: ארוחת ערב בעירום

עם רשימת המתנה ארוכה מאוד להזמנת מקום, נחסכת מהסועדים ההחלטה מה ללבוש לארוחת הערב - פשוט כי אין צורך בבגדים ■ קבלו הצצה אל המסעדה החדשה שהפכה ללהיט ענק

צ'ק אין, מסעדת נודיסטים בלונדון / צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, מסעדת נודיסטים בלונדון / צילום: מתוך הוידאו

מבחוץ אין הרבה מה לראות, עוד מסעדה לונדונית עם חלונות כהים בפינת רחוב די משמים. אז מה גרם לכך שלמסעדה החדשה שנפתחה לפני מספר שבועות יש רשימת המתנה של 46,000 אנשים שרוצים להגיע אליה?

הרעיון הוא שאוכלים שם בלי בגדים. כן, פשוט. בוניאדי (Bunyadi), מסעדת הנודיסטים הראשונה בלונדון שממוקמת לא רחוק מגורד השחקים הגבוה ביותר של לונדון - השארד (The Shard) מציעה לכם שלא להטריד את עצמכם במה תלבשו לארוחת ערב - אתם יכולים להגיע ככה, איך שאתם.

לאחר כוסית משקה על הבר, תוביל אתכם מלצרית טופלס אל חדר ההלבשה, או ההפשטה אם תרצו, ולאחר שתורידו מעליכם כל דבר מיותר תיכנסו אל אזור האוכל המרכזי, כשלגופכם חלוק רחצה לבן. שם אם תרצו תוכלו להפטר גם ממנו.

זאת לא חובה, אבל הבעלים של המקום טוען שלפחות שמונים אחוז מהסועדים בתקופת ההרצה של המסעדה בחרו לאכול את ארוחת הערב שלהם בעירום מלא. אסור להכניס טלפונים או מצלמות גם כדי לשמור על הפרטיות של הסועדים ובעיקר כדי לשמור על החוויה הטבעית והאותנטית.

ומה לגבי המלצריות? אלו טוענות שהן דווקא חשופות פחות להטרדה מצד הלקוחות מאשר במקום רגיל ושאין תחושה של זימה שמרחפת בחלל אלא להיפך. אנשים פשוט מרגישים כך יותר בנוח עם עצמם.

אגב, האוכל במסעדה למי שממש חייב לדעת גם הוא מבוסס על תפריט טבעוני ומוגש בקערות חרס והסכו"ם אכיל. עבור חמש מנות תשלמו כ-100 דולר לסועד.