ח"כ הרצוג: "אם יחליטו שאני לא מספיק טוב להוביל - שיחליפו"

באירוע שבתרבות אמר היום הרצוג כי בחירות לראשות המפלגה יתקיימו במחצית השנייה של שנת 2017 ■ ח"כ אראל מרגלית: "נתניהו לא יסיים את הקדנציה בצורה נקייה"

יצחק בוז'י הרצוג / צילום: רויטרס
יצחק בוז'י הרצוג / צילום: רויטרס

יושב ראש המחנה הציוני הרצוג אמר היום (שבת) כי בחירות לראשות המפלגה יתקיימו במחצית השנייה של שנת 2017. "ועידת המפלגה תתכנס בשבועות הקרובים, ונחליט מתי יהיו הבחירות ליושב הראש. אם יחליטו שאני לא מספיק טוב להוביל - שיחליפו, אני מאמין ביכולת שלי לנצח". את הדברים אמר הרצוג באירוע שבתרבות בתיאטרון חולון, כך דווח היום בגל"צ.

חבר הכנסת גם תקף את שרת התרבות, מירי רגב, ואמר כי "ההתנהגות שלה מתחילה ונגמרת בפרובוקציות. והיא רוכבת עליהן במטרה להגיע לראשות הליכוד. היא מעלה נושאים חשובים אבל עושה זאת בפרובוקציה קבועה. חבל להחליף מהלומות מתוך אינטרס פוליטי".

באירוע שבתרבות נוסף בראשון לציון התראיין חבר הכנסת אראל מרגלית, שהתייחס לבדיקה בעניין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואמר: המערכת הפוליטית חייבת להתכונן להליכה לבחירות תוך זמן קצר, ביבי לא יסיים הקדנציה בצורה נקייה".

לדבריו, "ראש הממשלה עסוק 80% מזמנו בהשתקת חשדות וחקירות ומחובר לנוכל הגדול ביותר באירופה. החשד הנוכחי על קבלת כסף שלא קשור לבחירות הוא הרבה יותר מחשד. הוא מבוסס הרבה יותר ממה ששמענו בעבר, ומקווה שמערכת אכיפת החוק תפעל הפעם בצורה אפקטיבית".