בריגה רוכשת קרקע למרכז מסחרי בעיר ימים ב-69 מיליון שקל

החברה הנתנייתית, יחד עם שותפים, זכתה במכרז שפירסמה רמ"י לרכישת קרקע המיועדת להקמת מרכז מסחרי בהיקף של 11 אלף מ"ר

הדמייה מרכז מסחרי עיר ימים בריגה. קרדיט הדמייה ויו פוינט
הדמייה מרכז מסחרי עיר ימים בריגה. קרדיט הדמייה ויו פוינט

חברת הנדל"ן הנתייתית בריגה זכתה לאחרונה עם שותפים במכרז שפרסמה רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע המיועדת להקמת מרכז מסחרי בשכונת עיר ימים בעיר נתניה. זאת, בתמורה ל-69 מיליון שקל, כולל עלויות פיתוח.

מדובר בקרקע בת 9.5 דונם, ביעוד של משרדים או מסחר, בהיקף של 11 אלף מ"ר שטחים עיקריים, נוסף ל-9,000 מ"ר של שטחי מחסנים וחניות. החברה צופה כי תתחיל בבנייה בסוף השנה, וסיומה צפוי להיות במהלך שנת 2018.

המכרז כלל שתי חטיבות קרקע בנות 4.5 דונם כל אחת, שעל כל אחת מהן תשלם בריגה 31.6 מיליון שקל, נוסף על 3 מיליון שקל שתשלם על עלויות פיתוח. במכרז לרכישת כל אחת משתי חטיבות הקרקע התמודדו 4 חברות מלבד קבוצת בריגה ושותפיה.

יש לציין כי בשני המכרזים, גברה הצעתה של בריגה על יתר המציעים, כאשר ההצעה השנייה בגודלה הייתה בגובה של 26 מיליון שקל בשני המקרים. מחיר המינימום בשני המכרזים על כל אחת משתי חטיבות הקרקע עמד על 11.3 מיליון שקל.

חברת בריגה, הנמצאת בבעלותו של יקי ורונן בריגה, הינה חברה משפחתית ותיקה המתמחה במגורים ובמלונאות. החברה הקימה מספר פרויקטים בעיר נתניה, בין היתר בשכונת עיר ימים, וכן את מלון איילנד הממוקם לאורך הטיילת בעיר.