הנקראות ביותר

צפו: משרד התיירות בקמפיין חדש וסקסי עם שיר אלמליח

קמפיין "Two Cities One Break" מעודד תיירים מאירופה להגיע לישראל ולבקר בת"א ובירושלים ■ אלמליח מציגה את חיי הלילה ואת חופי הים בת"א ואת האתרים הקדושים בבירה

loading

משרד התיירות עולה בימים אלה עם קמפיין פרסום עולמי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, שיכלול סרטון בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח שעולה בטלוויזיה וברשתות החברתיות באינטרנט, וכן מודעות, שלטי חוצות, שלטים ובאנרים.

עלות הקמפיין כולו היא 40 מיליון שקל, כש-12.5 מיליון מהם מוקצים לפרסום בטלוויזיה ובאינטרנט. 

הקמפיין, תחת הסלוגן "Two Cities One Break", בוצע עבור משרד התיירות על-ידי לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), והוא מבקש לעודד כאמור תיירים להגיע לישראל ולבקר בתל-אביב ובירושלים לסוף שבוע ארוך - "שתי ערים במחיר אחד" במרחק של כ-4 שעות טיסה מאירופה.

אלמליח, שההתקשרות של משרד התיירות איתה אושרה בוועדת המכרזים של לפ"מ (לא נדרש מכרז), מבליטה בסרטון את הייחודיות בשתי הערים הישראליות - חיי הלילה וחופי הים בתל-אביב (לבושה בביקיני קטנטן שיסייע להעברת המסר כנראה) והאתרים העתיקים והקדושים בירושלים.

את שכרה של אלמליח בעבור הקמפיין, משרד התיירות לא היה מוכן לחשוף. 

הקמפיין מיועד כאמור לתיירים מאירופה, והוא ישודר במגוון שפות במדינות רוסיה, אוקראינה, גרמניה, אנגליה, צרפת, הולנד, איטליה ספרד ושבדיה.

"במרחק של כ-4 שעות טיסה ניתן לקבל גם את תל-אביב - על חופי הים השמשיים, חיי הלילה, המסיבות המסעדות וכו' - ובמרחק פחות משעה גם את ירושלים על אוצרותיה התרבותיים, ההיסטוריים, הקולינריה המדהימה, השווקים האתניים וכו'", נמסר ממשרד התיירות.

 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות