רייטינג שבועי: "ארץ נהדרת" וגמר היורו בראש הטבלה

קיץ חלש לריאליטי: "אמזונס", ריאליטי הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, נחלשה מ-27% בהשקה ל-23% בפרק השני ששודר אמש ■ "המירוץ למיליון" של רשת רשמה 23.9%

ארץ נהדרת / צילום: רועי ברקוביץ
ארץ נהדרת / צילום: רועי ברקוביץ

היחלשותן של תוכניות הריאליטי מאפשרת לשתי תוכניות מקוריות של זכיינית ערוץ 2 קשת, "ארץ נהדרת" ו"צומת מילר", להיכנס למקומות הראשון והשלישי בטבלת הרייטינג של השבוע החולף. "ארץ נהדרת" כובשת את הפסגה עם רייטינג של 27.7 בקרב משקי-הבית היהודיים וקצת יותר מ-800 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. ל"צומת מילר" מספיקים 23.9% כדי להתברג במקום השלישי.

בין שתי התוכניות הללו ממוקם משחק גמר היורו ששודר על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת והגיע לרייטינג של 26.9%. למשחק זה יש נציגות נוספת בטבלה, הפעם בדמות תוכנית קדם-המשחק שהגיעה למקום העשירי.

מצד אחד, בקשת יכולים להיות מרוצים מכך ששתי תוכניות קבועות שלה הגיעו לצמרת הטבלה, מצד שני, ייתכן כי הם צריכים להתחיל לדאוג בגלל מצבה של "המשימה אמזונס". ריאליטי הדגל של הזכיינית, שפתח את השבוע שעבר בראש הטבלה עם יותר מ-27% רייטינג, נחלש בשבת ל-23.4% בלבד.

אלה נתונים דומים מאוד לאלה שמציגה תוכנית הריאליטי הוותיקה יותר של רשת, "המירוץ למיליון", ששני פרקיה זכו ב-23.9% ו-23.1%. ובכלל, נראה כאמור, כי תוכניות הריאלטי נחלשות בקיץ הזה, ו"המירוץ למיליון" סובבת כבר כמה שבועות סביב המספרים הללו.

ומה קורה בגזרת החדשות שסערה בסוף השבוע? המשדר המיוחד של חדשות 10 בשישי אחר-הצהריים על הפיגוע בניס הגיע ל-4.5% מול 5.1% בחדשות 2. בהמשך, התחרות הצמודה יחסית ביום שישי נשמרה גם בערב: 13% ל"אולפן שישי" בחדשות 2 מול 7.1% ל"שישי" עם אילה חסון בחדשות 10. אחרי המשדרים הרגילים הגיעו האירועים מטורקיה, ושם עשה המשדר של ערוץ 2 7.6% מול 4.7% בערוץ 10.

ערוץ 20 שידר השבוע שני משחקי כדורגל ממוקדמות גביעי אירופה. משחקה של הפועל באר-שבע מול שריף טירספול הגיע ל-4% רייטינג, והמשחק של מכבי תל-אביב מול קאיראט אלמטי הגיע ל-2.8%.

רייטינג
 רייטינג