עלייה בהכנסות אודיוקודס ברבעון השני; עברה לרווח נקי

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון החולף ב-35.9 מיליון דולר; הרווח הנקי - 721 אלף דולר

אודיוקודס  פרסמה היום (ג') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה, עם עלייה בהכנסות הרבעוניות ל-35.9 מיליון דולר, בהשוואה ל- 34.8 מיליון דולר ברבעון הראשון ו-32.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי הסתכם ברבעון החולף ב-721 אלף דולר, או 2 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי של 1.9 מיליון דולר, או 5 סנט למניה בדילול מלא ברבעון המקביל. הרווח הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון השני ב-2.4 מיליון דולר, או 6 סנט למניה בדילול מלא בהשוואה להפסד נקי של 537 אלף דולר, או 1סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2015.

החברה ייצרה ברבעון השני תזרים מזומנים שוטף חיובי של 5.5 מיליון דולר. נכון לסוף הרבעון השני, היו בידי החברה מזומנים ושווי המזומנים, פיקדונות בנקאיים ובטוחות סחירות בהיקף של 78.1 מיליון דולר.

שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס, ציין עם פרסום הדוחות כי "במהלך רבעון זה שילבנו את הגידול בשיעור הצמיחה במכירות עם גישה שמרנית לשליטה בהוצאות, אשר הביאו לגידול בשורה העליונה ולרווח גולמי ורווח נקי גבוהים יותר. יש לנו ביטחון רב בעסקינו במחצית השנייה של השנה ובשנים הבאות, בשל הזדמנויות הצמיחה בשורה העליונה, יחד עם המאזן החזק שלנו. ברבעון השני של 2016 המשכנו לבצע רכישה עצמית של מניותינו, לצד הגדלת ההשקעה בליבת עסקינו הצומחים".