כחלון: "צריך להוציא את הממשלה הזו לחופש לפני אשפוז"

שר האוצר התייחס בראיון לגלי צה"ל לסערה בליכוד סביב תאגיד השידור הציבורי ■ השרה גילה גמליאל: "היו אתמול אמירות שגבלו בפשיזם. אין ספק"

כחלון / צילום: יונתן בלום
כחלון / צילום: יונתן בלום

שר האוצר משה כחלון יוצא היום (ב') נגד הממשלה בה הוא משמש כבורג מרכזי ומציין כי "צריך להוציא את הממשלה הזו לחופש. להוציא אותם דחוף מאוד לחופש, לפני אשפוז. את כל הממשלה".

השר כחלון התייחס לסערות האחרונות בליכוד שהתעוררו סביב הקמת תאגיד השידור הציבוריו. אתמול שאלה שרת התרבות מירי רגב, בדיון בממשלה על תאגיד השידור: "מה שווה התאגיד אם אנחנו לא שולטים בו?"

חבר הכנסת דוד ביטן, יו"ר הקואליציה, אמר מוקדם יותר היום בראיון לניסים משעל ברדיו 103: "תאגיד לא מצליח לקום ולא בגללנו, אז עדיף להשאיר את רשות השידור הקיימת".

גם השרה גילה גמליאל תקפה הבוקר את הדברים. בראיון לגלי צה"ל ציינה גמליאל כי "היו אתמול אמירות שגבלו בפשיזם. אין ספק. ברגע שבאים לטעון שאנחנו במערכת ציבורית מקימים תאגיד ציבורי ושאנחנו כממשלה צריכים לשלוט בו - מפחיד לחשוב שדברים כאלה נאמרים בעידן הזה".

גמליאל הוסיפה כי "הקולגות שלי לעתים יוצרים אווירה מאוד לחוצה כדי לנסות להשפיע עם עמדות הקצה שלהם, וזה לא תמיד מצליח".

 

רינו צרור, מגיש התוכנית "מה בוער" שבה התראיין שר האוצר, אמר בסיום התוכנית כי "ישנו דיון על האם שר האוצר כחלון אמר לי את שתי המילים 'לפני אשפוז'. אני זוכר שהן כן נאמרו, אבל מוכן לקבל שייתכן שהן לא נאמרו".