עלייה בהכנסות סודהסטרים ברבעון השני; הרווח: 7.8 מיליון דולר

הכנסות סודהסטרים רשמו עלייה של 17.2% ל-119.2 מיליון דולר ■ שיא רבעוני של כל הזמנים במכירות מילויי הגז

דניאל בירנבאום / צילום: איל יצהר
דניאל בירנבאום / צילום: איל יצהר

סודהסטרים מסכמת היום (ג') את הרבעון השני של השנה עם עלייה של 17.2% בהכנסות, אשר הסתכמו ב-119.2 מיליון דולר. בחברה מסבירים את העלייה במכירות בצמיחה דו ספרתית בכל אזורי הפעילות הגיאוגרפיים.

בנוסף, בחברה מציינים שיא רבעוני של כל הזמנים במכירות מילויי הגז שהגיעו ל-7.5 מיליון יחידות. מכירות מערכות ההגזה הביתיות רשמו עלייה ניכרת של 30% בהשוואה לרבעון השני של 2015, והסתכמו ב-637 אלף יחידות.

בשורה התחתונה, מדווחת סודהסטרים על זינוק של 121% ברווח הנקי, הסתכם ב-7.8 מיליון דולר. 

מנכ"ל החברה דניאל בירנבאום ציין עם פרסום התוצאות הכספיות כי "הרבעון הנוכחי משקף מספר אינדיקציות חיוביות להטמעתה האפקטיבית של האסטרטגיה הגלובאלית שיצרנו בשווקים השונים. המיצוב מחדש של סודהסטרים כמותג מים מוגזים הביא לצמיחה דו-ספרתית בהכנסות בכל אחד מארבעת אזורי הפעילות הגאוגרפים שלנו וחיזק את מעמדנו כמותג המים המוגזים הגדול בעולם.

"השיפור ברווחיות הגולמית משקף את הצלחת תהליכי ההתייעלות ואת תרומתו של מפעלנו החדשני בנגב, אשר מעסיק כבר כ-1,400 איש ואישה, רובם מתושבי הנגב. אנו כמובן מרוצים מאוד מתוצאות הרבעון וממוקדים בהמשך יישומם המוצלח של תכניות הצמיחה ארוכות הטווח שלנו. אך בעיקר, אנו גאים בהיותנו חברה ישראלית יצואנית כחול-לבן המביאה בשורה של בריאות, איכות סביבה ודו-קיום ל-45 מדינות ברחבי העולם".