טופ סקיי ליין מערכות הנדסה זכתה בשני מכרזים של שב"ס והמשטרה

תספק לשב"ס מיגון אלקטרוני ושירותים ב-220 מיליון שקל בעשר שנים

שתי חוזים משמעותיים לחברת ההומלנד סקיוריטי מרעננה, טופ סקיי ליין מערכות הנדסה: החברה, שהוקמה בידי אנשי העסקים אבי פרג'ון ויעקב וינטר, זכתה במכרז להתקנה של מערכות מיגון אלקטרוני ומתן שירותים לשירות בתי הסוהר (שב"ס) בהיקף של כ-22 מיליון שקל לשנה. תקופת ההתקשרות של החברה עם שב"ס היא למשך 10 שנים.

באחרונה זכתה החברה גם במכרז קטן יותר, שהיקפו כ-20 מיליון שקל, לפריסה של מערכות ביטחון, לרבות מצלמות ומערכות מיגון בתחנות משטרה ובמתקנים אחרים של משטרת ישראל ברחבי הארץ. תקופת ההתקשרות בין החברה לבין המשטרה היא 4 שנים.

שני המכרזים פורסמו בידי המשטרה ושב"ס במהלך החודשים האחרונים, בעקבות צמצום פעילותה של חברת האבטחה הבינלאומית G4S בישראל. בעבר היו פרסומים כי כלפי החברה מופעלים לחצים כבדים מצד פעילים בתנועת החרם על ישראל BDS - שקראו לה להפסיק את פעילותה עם גופים ביטחוניים ישראליים.

טופ סקיי ליין עוסקת בתחום האינטגרציה והתקנה של מצלמות המשדרות במעגל סגור, מערכות שליטה ובקרה, הפעלה ותחזוקה של מערכות במסגרת הפרויקט "עיר ללא אלימות" במספר רב של יישובים ברחבי הארץ ובהם ירושלים, חיפה, נשר, הוד השרון, קריית גת, קריית מוצקין, יישובי חבל מודיעין ועוד.

בעבר היא זכתה גם במכרזים שפרסמו משרדי הביטחון, ראש הממשלה, הכלכלה והתעשייה, הרווחה ועוד. בין פעילותה, גם מיגון של בתי שרים ושל אישים מאובטחים.

על פי הערכות, ב-2015 החברה רשמה מכירות בהיקף של כ-40 מיליון שקל. היא מעסיקה כ-70 עובדים ולהערכת המנכ"ל שלה, אבי פרג'ון, בעקבות שתי הזכיות האחרונות במכרזים של המשטרה ושב"ס, היא תגדיל בקרוב את מספר עובדיה בעוד כמה עשרות.