צפו: המשפחתית החדשה והמתקדמת של יונדאי נחשפת

יונדאי חושפת פרטים ראשונים על אחת מהמכוניות החשובות ביותר שלה, שנחשבת גם לאחת מהפופולריות ביותר בישראל: כך נראה הטיזר ל-i30 המשפחתית שתנחת בארץ בשנה הבאה

חדשות הרכב, יונדאי i30   טיזר/ צילום: מתוך הוידאו
חדשות הרכב, יונדאי i30 טיזר/ צילום: מתוך הוידאו

תערוכת הרכב של פריס בפתח, ולקראתה מפרסמת יונדאי טיזר קצר לאחת מהמכוניות החשובות ביותר עבורה, i30 המשפחתית. בטיזר, כיאה לשמו, שומרת יונדאי על עמימות בכל הנוגע לפרטים טכניים כלשהם על אודות המכונית, כך שפרט לסבכה או גריל מרשים וגדול ביחס לדגמים אחרים של יונדאי, אין באפשרותנו להרחיב על אודות המכונית החדשה. זאת, עד ל-7 בספטמבר, אז אומרים ביונדאי כי יחשפו מידע נוסף הנוגע למכונית, לפני פתיחת התערוכה.


בסרטון הקצר מספר מעצב החברה הראשי, פיטר שרייר, על שפת העיצוב החדשה של ה-i30, ועל כך שזו מכונית שתוכננה באירופה והיא בעצם מכונית אירופית. זאת, בעיקר לטובת אותם רוכשים אירופים פוטנציאליים שמעדיפים מכוניות מקומיות, ואולי פעם לא ממש לקחו ברצינות את היצרן הקוריאני.

אתרי רכב אירופים יודעים גם לספר כי יונדאי תציע גם גרסת אם ספורטיבית, עם מנוע מוגדש שיוציא כ-260 כוחות סוס, וגם כי גרסאות היברדיות של המכונית צפויות להופיע בשלב כזה או אחר. מיבואנית המותג בישראל נמסר כי ה-i30 החדשה צפויה להגיע ארצה במהלך שנה הבאה.