קפה בכשרות בד"צ: קופיקס משיקה תת-רשת בתי קפה למגזר החרדי

סניפי "קופיקס בעיר" ימכרו מוצרים בכשרות בד"צ העדה החרדית ירושלים ויעבדו במתכונת TAKE AWAY ללא ישיבה בסניפים ■ בשלב הראשון כ-20 סניפי קופיקס יעברו הסבה לסניפי "קופיקס בעיר"

אבי כץ בסניף קופיקס/ צילום:איל יצהר
אבי כץ בסניף קופיקס/ צילום:איל יצהר

חברת קופיקס  מתרחבת: החברה דיווחה היום (ב') כי חברת-הבת שלה, אורבן קופיקס בע"מ, הקימה תת-רשת בתי קפה המכוונת לקהל החרדי שתפעל תחת השם "קופיקס בעיר".

סניפי רשת "קופיקס בעיר" ימכרו מוצרים בכשרות בד"צ העדה החרדית ירושלים ויעבדו במתכונת של TAKE AWAY ללא אפשרות ישיבה בסניפים. 

בשלב זה הוסבו על-ידי קופיקס 6 סניפי בתי קפה של הרשת הממוקמים בבני-ברק לבתי קפה של "קופיקס בעיר", ובכוונת החברה להרחיב את תת-הרשת ולהקים או להסב סניפים נוספים במיקומים של ריכוזים חרדיים, בירושלים ובערים נוספות בהן יש ביקוש למוצרים בכשרות כאמור.

בשלב הראשון צפויים כ-20 סניפים לעבור הסבה כזו. תפריט תת-הרשת החדשה יהיה זהה לתפריט רשת קופיקס. 

אבי כץ, היזם ומבעלי קופיקס, מסר כי המהלך צפוי להביא בשורה ושינוי משמעותי בפעילות המותג בריכוזים החרדיים: "מדובר במהלך שנבנה על פני חודשים ארוכים, מתוך הבנת פלח השוק המשמעותי של קהל הצרכנים החרדי ויצירת קונספט צריכה ברמת הכשרות הגבוהה ביותר". 

מנכ"ל קופיקס, חיים אהרון, מסר: "תת-הרשת החדשה צפויה למנות כ-20 סניפים כבר בשלב הראשון, כאשר אנו עומדים לפני פתיחתם של סניפי 'קופיקס בעיר' במרכז ירושלים ובשכונותיה, לצד ערים נוספות בכל רחבי הארץ" .

רשת קופיקס, שהוקמה לפני כ-3 שנים ומציעה את כל מוצריה ב-5 שקלים, מונה נכון להיום 148 סניפים פעילים ו-13 נוספים בתהליך הקמה.